Retailerul german Metro mizează pe piaţa din China pentru dezvoltarea afacerilor diviziei Metro Cash & Carry. Astfel, apetitul consumatorilor chinezi, atât pentru produse alimentare cât si nealimentare, ar putea tripa afacerile Metro Cash & Carry de pe această piaţă. Reţeaua Metro are în acest moment 36 de magazine în China, realizând vânzări de 1 miliard de euro, însă oficialii companiei au anunţat ca vizează extinderea până la 100 de locaţi. "Cred că un număr
Retailerul german Metro mizează pe piaţa din China pentru dezvoltarea afacerilor diviziei Metro Cash & Carry.
Astfel, apetitul consumatorilor chinezi, atât pentru produse alimentare cât si nealimentare, ar putea tripa afacerile Metro Cash & Carry de pe această piaţă.
Reţeaua Metro are în acest moment 36 de magazine în China, realizând vânzări de 1 miliard de euro, însă oficialii companiei au anunţat ca vizează extinderea până la 100 de locaţi.
„Cred că un număr total de 100 de magazine ne va oferi statutul de care avem nevoie pe această piaţă”, a declarat Frans Muller, CEO-ul Metro Cash & Carry.
Cu toate că actuala criză financiară a încetinit expansiunea Metro la nivel global, Frans Muller a declarat că piaţa asiatică ar putea reprezenta un motor de creştere pentru compania germană.
Metro Cash & Carry deţine magazine în 29 de ţări, contribiund la veniturile anuale ale grupului cu 68 de miliarde de euro.
Sursa: FT