Kylie Jenner ar putea deține în curând o afacere în valoare de peste un miliard de dolari. Chiar dacă are doar 20 de ani, brandul de produse cosmetice pe care cea mai tânără membră a familiei Kardashian îl deține, a crescut considerabil după doar doi ani de la lansare. Peste doar 5 ani, cifra de afaceri a companiei de produse cosmetice este estimată la un miliard de dolari.
Cea mai tânără Kardashian a dezvăluit, într-un interviu acordat Women’s Wear Daily, ce sumă obține în urma vânzărilor produselor Kylie Cosmetics, potrivit BBC. În interviu, Kylie și mama ei, Kris, au dezvăluit că au realizat vânzări cu amănuntul de 420 de milioane de lire sterline în doar 18 luni.
Kylie Cosmetics a reușit să depășească companii celebre precum Bobbi Brown și Lancome. Cele două branduri au avut nevoie de 25, respectiv 80 de ani pentru a atinge o astfel de performanță. Kylie a estimat că va depăși considerabil aceste două branduri în doar 5 ani.
Produsele Kylie Cosmetics sunt vândute doar în mediul online, urmând să se găsească spre vânzare și în magazinele fizice.
Compania a lansat primele trei produse în noiembrie 2015, cu truse care conțin rujuri lip stick și creioane pentru contur în diferite nuanțe. De atunci, Kylie și-a extins gama de produse pentru buze cu o paletă variata de nuanțe. Ulterior au fost lansate și produse de highlight, blush și bronzer.
Kylie Jenner a ocupat anul acesta locul 59 în top 100 cele mai bine plătite celebrități, întocmit de Forbes, cu un câștig de aproximativ 41 milioane de dolari. Ea este și cel mai tânăr antreprenor celebru din acest top.