Noii proprietari ai marcii MG, chinezii de la Nanjing Automobile Corporation (NAC), au redeschis linia de fabricatie de a fabrica Longbridge, langa Birmingham. Trei noi unitati MG TF au fost “scoase la o tura”, in parcarea fabricii, intr-o ceremonie festiva, in cadrul careia NAC a anuntat ca a investit deja 250 de milioane de lire sterline, atat in Marea Britanie cat si in China. Aproximativ 6.000 de angajati britanici si-au pierdut locul de munca in 2005, an in
Noii proprietari ai marcii MG, chinezii de la Nanjing Automobile Corporation (NAC), au redeschis linia de fabricatie de a fabrica Longbridge, langa Birmingham.
Trei noi unitati MG TF au fost “scoase la o tura”, in parcarea fabricii, intr-o ceremonie festiva, in cadrul careia NAC a anuntat ca a investit deja 250 de milioane de lire sterline, atat in Marea Britanie cat si in China.
Aproximativ 6.000 de angajati britanici si-au pierdut locul de munca in 2005, an in care MG Rover a dat faliment.
NAC produce mare parte din gama MG in China, majoritatea liniilor de ansamblare fiind demontate si transportate in containere uriase in Pukou, la 350 de kilometri de Shanghai. Modelul MG TF va fi ansamblat la Longbridge, insa cele mai multe componente, inclusiv grupurile propulsoare si cutiile de viteza vor fi “Made in China”.
Sursa: AutoMotive News 29 Mai 2007