Posibilitatea de a vinde sau cumpara cele mai diverse obiecte, de la televizoare sau electrocasnice si pina la vile, s-a diversificat foarte mult i ultimul timp. Cea mai practicata metoda ramine publicarea de anunturi specifice i rubricile de mica publicitate ale principalelor cotidiene nationale. La concurenta cu acestea au aparut publicatii specializate, cum ar fi anuntul telefonic, care s-a impus de citva timp pe piata. La acestea se adauga cotidienele si publicatiile locale, care nu pot fi neglijate. Trebuie tinut cont ca pentru a icheia o tranzactie, arareori oamenii sunt dispusi sa se deplaseze distante mai mari. Daca am vazut un anunt tentant si pe care il consideram o ocazie excelenta, dar pentru a perfecta actele trebuie sa ne deplasam itr-un alt oras, este posibil ca itre timp sa nu mai gasim ceea ce cautam. De aceea, de multe ori sunt de preferat ziarele locale.
Pentru a publica anunturi de mica publicitate s-au ifiintat agentii de publicitate care si-au deschis birouri i puncte cu vad comercial bun si care preiau comenzi pentru mai multe publicatii. Astfel, daca se doreste publicarea i mai multe ziare, nu mai este necesara vizitarea mai multor redactii, totul putindu-se rezolva la biroul unei asemenea agentii. in general, costul unui anunt la rubricile de vinzare sau cumparare este i jur de 20.000 – 30.000 lei pentru o aparitie si se publica, de regula, i 48 de ore din momentul achitarii tarifului. Costurile variaza i functie de numarul de cuvinte si corpul de litera folosit la tiparire.
Licitatiile on-line cistiga teren
Fata de aceste metode traditionale au iceput sa cistige teren paginile de Internet specializate i publicarea de anunturi de mica publicitate. Tot pe Web au aparut si primele site-uri unde se poate vinde sau cumpara prin licitatie publica. Extinderea sistemului de licitatii on-line este limitat de absenta mijloacelor de plata moderne, gen carte de credit, care ar conduce la tranzactii rapide si sigure. Avantajul inserarii unui anunt sau initierii
unei licitatii prin intermediul Internetului consta i gratuitatea serviciului, posibilitatea de a fi vizualizat o perioada mai lunga, de ordinul saptaminilor, descrierea caracteristicilor si, unde este posibil, alaturarea unei fotografii explicite. Gratuita este publicarea anuntului, isa trebuie platit accesul la Internet. Daca nu exista conexiune proprie, se poate apela la serviciile oferite de internet cafA
Mica publicitate face tranzactii mari
11 ianuarie 2001, 12:00
Ultima modificare în 11 ianuarie 2001, 14:00
Posibilitatea de a vinde sau cumpara cele mai diverse obiecte, de la televizoare sau electrocasnice si pina la vile, s-a diversificat foarte mult i ultimul timp. Cea mai practicata metoda ramine publicarea de anunturi specifice i rubricile de mica publicitate ale principalelor cotidiene nationale. La concurenta cu acestea au aparut publicatii specializate, cum ar fi anuntul telefonic, care s-a impus de citva timp pe piata. La acestea se adauga cotidienele si publicatiile locale, care nu pot fi n
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cele mai scumpe taxiuri sunt la Constanta
- Afacerea FNI miroase si i mileniul III
- Bogdan Baltazar si-a ales un apartament cu doua camere i „blocul bancherilor”
- Cabinetul Nastase momeste oamenii de afaceri
- Parcati, daca apucati!
- Adrian Nastase si capra rominului
- Preturile imobilelor nu se vor mari i 2001
- Burse post universitare i tara lalelelor
- CECCAR pierde partida cu birocratii din Finante
- Bani cistigati din joaca