Microsoft nu vrea un acord comercial intre Google si Yahoo privind publicitatea online. Directorul sau juridic, Brad Smith, a criticat cu virulenta, in fata Senatului american, acest proiect prin care Yahoo si Google au ajuns la un acord in domeniul publicitatii online. "Niciodata pana acum in istoria publicitatii, o companie nu a detinut de una singura pretul publicitatii in proportie de 90%, pentru un singur canal media. Nici in TV, nici radio, nici presa. Acest lucru nu se poate intampla toc
Microsoft nu vrea un acord comercial intre Google si Yahoo privind publicitatea online. Directorul sau juridic, Brad Smith, a criticat cu virulenta, in fata Senatului american, acest proiect prin care Yahoo si Google au ajuns la un acord in domeniul publicitatii online.
„Niciodata pana acum in istoria publicitatii, o companie nu a detinut de una singura pretul publicitatii in proportie de 90%, pentru un singur canal media. Nici in TV, nici radio, nici presa. Acest lucru nu se poate intampla tocmai in cazul internetului”, a argumentat Smith.
Atata directorul juridic al Google, David drummond, cat si cel de la Yahoo, Michael Callahan, au respins acuzatiile aduse de Smith, aratand ca acordul dintre cele doua companii nu reprezinta un joint-venture.
Sursa: L’Expansion