Microsoft, in colaborare cu guvernul Romaniei, va deschide un centru de suport tehnic in Bucuresti ce va oferi servicii si suport tehnic clientilor companiei din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

“Centrul de suport tehnic Microsoft este o noua si binevenita investitie menita sa faca din Romania un nucleu IT in plina dezvoltare, fapt certificat de investitiile recente anuntate de diverse companii din acest sector”, a declarat primul-ministru Calin Popescu-Tariceanu.

Compania estimeaza ca in primul an de activitate vor fi angajati 100 de profesionisti IT, personalul tehnic fiind recrutat din Romania si Europa de Est. Centrul va fi operational in primul trimestru al anului 2007, moment in care tehnicienii vor incepe sa raspunda cererilor clientilor. Acest nou centru este complementar centrelor similare de suport tehnic Microsoft care functioneaza in prezent in Europa.

“Ne bucuram sa contribuim la cresterea industriei IT din Romania, raspunzand in acelasi timp cerintelor clientilor nostri”, a afirmat Guido Haring, general manager Microsoft EMEA, Customer Service and Support.

Microsoft este prezenta in Europa Centrala si de Est din anul 1992 si are in prezent peste 1000 de angajati in cele 20 filiale din regiune. Microsoft Romania a fost deschisa in decembrie 1996 si are 75 de angajati.

Sursa: Microsoft, 23 mai 2006