Compania Microsoft cauta metode sa stimuleze vanzarile celui mai nou sistem de operare, Windows Vista. Una dintre ele este micsorarea cu intre 20 si 40% a pretului acestuia. Majoritatea sistemelor Vista se vand deja instalate pe calculatoare, insa acestea nu vor beneficia de aceasta micsorare de pret. De asemenea nu vor beneficia de modificarea de pret decat versiunile Home Premium si Utimate. Cei de la Microsoft doresc sa-i convinga pe cei care au deja un calculator sa cumpere pen
Compania Microsoft cauta metode sa stimuleze vanzarile celui mai nou sistem de operare, Windows Vista. Una dintre ele este micsorarea cu intre 20 si 40% a pretului acestuia.
Majoritatea sistemelor Vista se vand deja instalate pe calculatoare, insa acestea nu vor beneficia de aceasta micsorare de pret. De asemenea nu vor beneficia de modificarea de pret decat versiunile Home Premium si Utimate.
Cei de la Microsoft doresc sa-i convinga pe cei care au deja un calculator sa cumpere pentru el un sistem de operare Windows Vista.
Totodata, compania va reduce numarul de versiuni ale Windows Vista in China si India pentru a simplifica procesul de vanzare.
In prezent Vista se gaseste in 5 variante: Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise si Ultimate.
Pana in prezent Microsoft a vandut 100 de milioane de exemplare ale noului sau sistem de operare, lansat la sfarsitul lui 2006.
Data: 29 februarie 2008
Sursa: Les Echos