Microsoft România a apelat la cântăreaţa de muzică house Inna pentru a-i determina pe români să descarce cel mai nou browser al companiei, Internet Explorer 9.
Microsoft România a decis să promoveze Internet Explorer 9 cu ajutorul lui Inna (Elena Alexandra Apostoleanu) cântăreața de muzică dance și house.
“Inna şi Internet Explorer 9 (IE9) te provoacă la un pariu. Strângeţi prietenii, descărcaţi Internet Explorer 9 într-un număr cât mai mare şi testaţi noul browser. Haideţi să strângem 100.000 descarcări în 3 zile. În cazul în care acest pariu este câştigat, Inna oferă unui fan norocos şansa de a apărea în următorul său videoclip”, scrie pe site-ul vedetei.
Cei care vor să participe trebuie să devină fanul Innei pe Facebook, să stea cu ochii pe contul cântăreţei şi să raspundă corect la întrebarea pe care aceasta o va posta. Locaţia filmării videoclipului va fi comunicată direct câştigătorului, iar toate costurile vor fi acoperite integral de organizatori.
Inna are 1,7 milioane de fani pe celebra reţea de socializare.