Microsoft România are un nou director de marketing şi business

Microsoft România anunţă numirea lui Michal Golebiewski în funcţia de business, marketing and Operations (BMO) Lead începând cu 1 septembrie, acesta fiind primul expat care se alătură echipei din România. Procesul de selecţie al noului BMO Lead este finalizat la câteva luni după anunţul de retragere al lui Dan Bulucea din luna martie 2010. Michal şi-a început cariera în Microsoft acum 14 ani şi a ocupat mai multe poziţii în marketing (Product Manager pentru Microsoft Office

Microsoft România anunţă numirea lui Michal Golebiewski în funcţia de business, marketing and Operations (BMO) Lead începând cu 1 septembrie, acesta fiind primul expat care se alătură echipei din România.

Procesul de selecţie al noului BMO Lead este finalizat la câteva luni după anunţul de retragere al lui Dan Bulucea din luna martie 2010.

Michal şi-a început cariera în Microsoft acum 14 ani şi a ocupat mai multe poziţii în marketing (Product Manager pentru Microsoft Office şi Microsoft Windows), comunicare (PR Manager and Marketing Communications Lead) şi operaţiuni. Ultima funcţie pe care a avut-o în cadrul filialei din Polonia a Microsoft a fost de Business Planning and Operations Officer, cu responsabilităţi în planificarea proceselor din companie şi alinierea echipelor de marketing şi de vânzări pentru atingerea obiectivelor de business.

„Sunt încântat de venirea în România şi ocuparea acestei poziţii. Este o oportunitate pentru mine de a utiliza experienţele câştigate în cei 14 ani petrecuţi în Microsoft pentru a conduce filiala din România într-o nouă etapă de excelenţă în business, marketing şi operaţiuni, în parteneriat cu managementul şi angajaţii Microsoft România”, a declarat Michal Golebiewski.

SURSA: Microsoft