Microsoft vrea 40% din veniturile pieţei de publicitate online

Microsoft intentioneaza sa devina unul dintre principalii jucatori de pe piata de publicitate online in mai putin de cinci ani, informeaza Associated Press. Planul companiei pentru indeplinirea acestui obiectiv presupune cresterea prezentei in domeniul cautarilor pe internet, in timpul petrecut de utilizatori pe internet, dar si obtinerea unor venituri mai mari din publicitatea online. Microsoft doreste sa creasca traficul de intenet pe paginile MSN.com and Windows Live, dar si numa

Microsoft intentioneaza sa devina unul dintre
principalii jucatori de pe piata de publicitate online in mai putin de cinci
ani, informeaza Associated Press.

Planul companiei pentru indeplinirea acestui
obiectiv presupune cresterea prezentei in domeniul cautarilor pe internet, in
timpul petrecut de utilizatori pe internet, dar si obtinerea unor venituri mai
mari din publicitatea online. Microsoft doreste sa creasca traficul de intenet
pe paginile MSN.com and Windows Live, dar si numarul de vizitatori. De
asemenea, vrea sa creasca relevanta rezultatelor oferite de motorul sau de
cautare si sa obtina 40% din veniturile din industrie, fata de 6%, cat are
acum.

Principalul producator de solutii software la
nivel mondial se afla in prezent in urma companiilor Google si Yahoo pe piata
de 40 de miliarde de dolari a publicitatii online.

Microsoft a inlaturat anul acesta orice dubii
in privinta intentiilor sale prin achizitionarea companiei de publicitate
online aQuantative, pentru 6 miliarde de dolari.

Sursa: AP