Gigantul software Microsoft a anuntat ca intentioneaza sa isi deschida propria retea de magazine de retail, urmand strategia rivalului Apple, strategie care i-a adus acestuia un adevarat succes. Cel mai mare producator de software din lume, care produce de asemenea si consolele video Xbox si playerele audio Zune, nu a anuntat inca ce numar de magazine vrea sa deschida, in ce perioada, sau ce produse va comercializa. Pentru a lua cele mai importante decizii in aceasta privinda, Microsoft l-a nu
Gigantul software Microsoft a anuntat ca intentioneaza sa isi deschida propria retea de magazine de retail, urmand strategia rivalului Apple, strategie care i-a adus acestuia un adevarat succes.
Cel mai mare producator de software din lume, care produce de asemenea si consolele video Xbox si playerele audio Zune, nu a anuntat inca ce numar de magazine vrea sa deschida, in ce perioada, sau ce produse va comercializa.
Pentru a lua cele mai importante decizii in aceasta privinda, Microsoft l-a numit pe David Porter drept director. Acesta este unul dintre fostii executivi ai DreamWorks Animation.
Potrivit reprezentantilor companiei, scopul deschiderii acestor magazine este de a crea o legatura stransa cu clientii. De asemenea, rolul acestora este si impulsionarea vanzarilor, in conditiile actualei crize economice.
Rivalul Microsoft, Apple, a deschis primele magazine proprii in 2001 si a ajuns la o retea de 200 de magazine in prezent.
Sursa: USA Today