Metro este denumirea prin care Microsoft a încercat să descrie designul noului Windows 8 și Windows RT.
Potrivit Mashable, care citează revista ComputerWorld , "partenerul european important" ar putea fi retailerul german METRO AG, al cincilea cel mai mare din lume.
Microsoft a precizat că schimbarea denumirii nu a implicat vreun litigiu. Cele două companii au negociat încetarea folosirii brandului Metro de catre Microsoft, inainte ca situația să degenereze într-un conflict juridic.
Windows 8 va fi rebranduit, după ce Microsoft a ales un nume de marcă „luat”
4 august 2012, 16:28
Ultima modificare în 4 august 2012, 19:28
Microsoft a anunțat că va renunța la brandul Metro pentru Windows 8, după discuțiile avute cu un important partener european care deține deja brandul Metro. Microsoft a ales acest nume fără să știe că unul din partenerii săi detine deja denumirea aceasta, scrie Mashable.
Etichete: brand,
litigiu,
metro,
microsoft,
windows
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook