Cazinoul online cu un concept 100% românesc, bazat însă pe forța unui grup internațional de top în domeniul jocurilor de noroc, avea deja o colaborare extrem de activă cu un alt actor de top din lumea stand-up comedy, Cătălin Bordea.
Prin noul parteneriat, Vlad Cazino își conturează și mai puternic imaginea de promotor al divertismentului complet, online și offline. Micutzu devine brand ambasador al Vlad Cazino, o colaborare care va produce divertisment de calitate, savurat de fanii ambelor părți.
„Colaborarea noastră cu Cătălin Bordea, inedită pentru un brand din sectorul de jocuri de noroc online, a fost foarte bine primită atât de către fanii Vlad Cazino, precum și de către fanii celebrului nostru partener. Avem valori comune, promovăm divertismentul de calitate și experiențele trăite din plin, online și offline. Am deschis noi drumuri în zona de stand-up comedy, precum primul roast battle între un personaj animat (Vampirul Vlad) și un actor român de stand-up comedy.
Acum, îl avem și pe Micutzu în echipa noastră, ca brand ambasador, și țintim foarte sus, cu noi acțiuni inovatoare. Ne dorim întărirea brandului Vlad Cazino pe zona de divertisment rafinat, modern, de calitate, dar și focus sporit pe zona de Responsible gambling„, explică reprezentanții deja celebrului cazino online românesc.
Micutzu va fi implicat alături de Vlad Cazino inclusiv în diverse proiecte de CSR. De asemenea, publicul va avea multe alte surprize precum debutul lui Vlad în „lumea reală”, în spoturile brandului, precum și un nou approach către divertismentul Vlad Cazino.
Actor de film și de stand-up comedy, Micutzu (nume real Cosmin Nedelcu) este cunoscut publicului inclusiv pentru apariții în show-uri TV. Succesul său poate fi observat atât în mediul offline, în spectacole în întreaga țară, cât și online, prin sute de mii de abonați / urmăritori pe conturile de YouTube, Facebook și Instagram. Orice nou conținut postat de Micutzu în mediul online are imediat un număr impresionant de vizualizări, interacțiuni, distribuiri.
Vlad Cazino este un proiect Kindred Group, operator internațional de prestigiu în sfera jocurilor de noroc online. Grupul a avut rezultate istorice în 2020, cu un avans considerabil pe toate piețele, inclusiv în țara noastră. Conform raportului cu privire la evoluția companiei în primele 3 luni din 2021, România a fost cel mai mare contribuitor din Europa de Est la creșterea Kindred Group în această perioadă, cu cele două branduri prezente pe această piață – Vlad Cazino și Unibet.
Încă de la lansarea din 2018, vladcazino.ro continuă să câștige cotă de piață în mod semnificativ în fiecare nouă perioadă de raportare. În primul trimestru al anului 2021, numărul de clienți activi și câștigurile financiare ale Vlad Cazino au fost mai mult decât duble decât cele consemnate în T1, 2020.
Cu licență locală primită de la Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc, Vlad Cazino este un proiect inedit, un portal de gambling dedicat exclusiv jocurilor de cazino și bingo plus mai nou jackpot poker. În prezent, se desfășoară campania promoțională cu premii consistente pe vladcazino.ro: lingouri de aur și extra beneficii la jocurile de pe platformă, în fiecare săptămână de concurs. Prin tragere la sorți, la finalul campaniei, se poate câștiga un lingou de aur de 100 de grame.