„Anul trecut, am crescut cu 64% și trendul se menține și anul acesta. România este în continuare atractivă pentru investitori, iar Miele analizează extinderea pe această piață, pe fondul unei evoluții pozitive înregistrate în ultimii ani”, a declarat Markus Miele, director administrativ şi coproprietar Miele, cu ocazia lansării în România a primului frigider cu front de tablă neagră, pe care se poate desena cu creta. Potrivit acestuia, Germania este o țară în care poţi să creşti, însă, dacă îți dorești să te extinzi şi mai mult, trebuie să mergi în străinătate.
”Cererea va continua să crească, în primul rând pentru că, atunci când îți întemeiezi o familie, cumperi mai întâi frigider, mașină de spălat, aragaz și apoi mașină de spălat vase. Iar dacă vei cumpăra produse mai ieftine, oricum vei fi nevoit să le schimbi după o perioadă scurtă de timp”, a adăugat Markus Miele.
Potrivit estimărilor Miele, în următorii trei ani, piața de electrocasnice va continua să înregistreze creșteri de minimum 10% pe an. „Piața de electrocasnice din România se maturizează de la an la an, iar față de 2007, când am deschis operațiunile cu Miele Appliances, observăm o atenție și mai mare din partea consumatorului pentru calitate, design premium și tehnologie de ultimă generație”, a spus și Reinhard Zinkann, coproprietar Miele.
La nivel local, compania a plănuit să investească în extinderea fabricii de la Brașov, cel mai probabil în a doua parte a anului viitor.
Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparținând familiilor Miele și Zinkann, aflate astăzi la a patra generație.
Compania a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.741 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor. În anul financiar 2014/2015 a obținut vânzări în valoare totală de 3,49 de miliarde de euro.