Miele România, reprezentanța locală a companiei numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a realizat 35% din cifra de afaceri în prima jumătate a anului din vânzarea de mașini de spălat rufe și uscătoare de rufe.

Compania a lansat recent în România noile generații de mașini de spălat W1 și uscătoare de rufe T1, cele 15 modelele fiind disponibile în showroom-ul Miele din clădirea City Gate din București, dar şi la cei circa 40 de parteneri Miele din întreaga ţară.

„Odată cu lansarea seriilor Miele W1 și Miele T1, începe o nouă eră a întreținerii rufelor. Modelele se remarcă atât printr-un design elegant și o interfață mai performantă pentru utilizator, cât mai ales printr-o serie de premiere în materie de tehnologii de curățare”, explică Loredana Butnaru, directorul de vânzări al Miele România.

Lansarea noilor serii de produse Miele W1 și Miele T1, disponibile și în România, a necesitat o investiție de aproximativ 100 de milioane de euro, derulată pe parcursul a 5 ani.

Un detaliu important: Miele deține practic monopolul distribuției de electrocasnice premium, dacă ținem cont că principala marcă rivală la nivel internațional – în opinia celor de la Miele -, Gaggenau, din portofoliul conaționalilor de la Bosch&Siemens, lipsește de pe piața locală.

Producătorul german Miele, cu afaceri globale de peste 3 miliarde de euro, a intrat pe piața locală în 2007, când și‑a deschis primul showroom, în Otopeni.  România nu e doar o piață de desfacere pentru Miele. Când a ajuns să nu mai facă față comenzilor din cele opt fabrici pe care le are numai în Germania, producătorul a deschis în urmă cu un an, la Brașov, o fabrică unde produce plăci electronice şi unităţi electronice de control pentru toată aparatura Miele, o investiție greenfield de 24 de milioane de euro. Cu o cifră de afaceri de aproximativ 36,3 mil. euro în 2013, Miele Tehnica este, acum, a doua ca importanţă pentru grup, după cea din Guetersloh, Germania.

Cu peste 16.500 de angajaţi, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume. În anul financiar 2011/2012 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,01 miliarde de euro.