Migato a inaugurat cel de-al doilea magazin de încălţăminte şi accesorii de pe piaţa românească şi vizeaza extinderea cu încă patru locaţii până la finele anului, printr-o investiţie totală de 750.000 de euro.
Migato a intrat pe piaţa locală în noiembrie 2008, prin intermediul companiei Shoes&Fashion, inaugurând primul magazin în cadrul centrului comercial Liberty Center.
Noua locaţie Migato este situată pe calea Dorobanţilor şi are o suprafaţă de 60 de metri pătraţi. Acesta a absorbit o investiţie de 150.000 de euro, sumă care include şi stocul de marfa.
5 magazine în 2009, 40 de locaţii până în 2012
„Pentru anul în curs ne-am propus să ne extindem cu 5 locaţii atât în Bucuresti cât şi in ţara”, a declarat Lilia Bitzaraki, director general al Shoes&Fashion.
Astfel, Migato va deschide două noi magazine în Capitală până în luna august, pentru ca în luna octombrie să inaugureze prima locaţie din provincie, în Galaţi.
„În acest moment purtăm discuţii cu mai multe mall-uri şi centre comerciale din Capitală şi din ţară pentru a deschide noi magazine în acest an”, a mai adaugat Lilia Bitzaraki. Magazinul din Galaţi va fi situat în cadrul centrului comercial Euro Mall, iar cele din Bucureşti vor fi situate în zone precum Bulevardul Magheru, Shopping Center Unirea sau alte centre comerciale.
De asemenea, Migato vrea să ajungă la un număr total de patruzeci de magazine până în 2012. ”Până la sfârşitul anului 2012 vrem sa deschidem patruzeci de magazine Migato în principalele oraşe din România, precum Braşov sau Constanţa”, a menţionat Lilia Bitzaraki, adăugând că investiţia medie se va menţine la 150.000 de euro pe magazin.
Migato resimte criza financiară
Situaţia dificilă de pe piaţă s-a putut resimţi şi pe segmentul fashion, potrivit Liliei Bitzaraki care afirmă că numărul vizitatorilor din magazinul Migato a scăzut treptat din luna ianuarie.
„Atitudinea clienţilor arată că se tem sa achiziţioneze produse fiind speriaţi de criza financiară”, spune directoarea Shoes&Fashion.
În ceea ce priveşte cifra de afaceri pentru anul în curs, aceasta a declarat că nu poate face o estimare. „E foarte greu de făcut o estimare cifra de afaceri pentru 2009 ţinând cont de criza financiară şi de atitudinea consumatorilor”, a spus Lilia Bitzaraki.
Shoes&Fashion aduce şi alte branduri pe piaţa locală
Importatorul exclusiv al Migato pe piaţa locală are în plan să aducă alte noi branduri pe piaţa locală.
„În acest moment purtăm discuţii cu mai multe branduri internaţionale de fashion privind intrarea pe piaţa locală”, mai spune Lilia Bitzaraki.
Aceasta a mai adăugat că nu vizează un anumit numar de branduri. „Vom aduce atatea branduri cât suportă piaţa locală, însă ne vom axa pe branduri cu renume”, a mai spus directorul companiei.
Migato este cel mai mare lanţ de magazine de încălţăminte şi accesorii din Grecia, unde deţine 120 de magazine. De asemenea, Migato a intrat şi pe pieţele din Bulgaria, Cehia sau Spania, având o dezvoltare foarte rapidă.
Migato prezintă branduri internaţionale de pantofi şi accesorii precum Camille, KillDoll sau Bioshoes. Magazinele se adreseză unui public format în principal din femei cu venituri peste medie, preocupate de business şi care vor să fie mereu în pas cu ultimele tendinţe din moda.