“Pentru că cea mai mare impunere în branding-ul personal este autenticitatea, în conturarea unui brand personal pornesc la drum după o investigare în profunzime a persoanei (…). Este un mare câștig de autocunoaștere, extrem de apreciat de clienți și totodată un fundament solid pentru o poziționare relevantă, sustenabilă și diferențiatoare”, consideră Mihaela Rădulescu, owner Innerout.
Aceasta spune că a ales branding-ul personal pentru că, în primul rând, nevoia există, iar soluțiile existente țin mai degrabă de PR. În al doilea rând, spune că a vrutt să creeze o metodologie proprie, aflată la intersecția mai multor domenii (psihologie, sociologie, comunicare socială).
”Managementul reputației este un domeniu complex, în care nu te poți distinge dacă ai la îndemână doar un rețetar de promovare practicat de media pieței. Și, mai ales, nu poți construi nimic dacă tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie. Branding-ul personal ca demers are totuși ceva unic, care scapă de fiecare dată rețetelor: și anume, el trebuie practicat… personal, adică adaptat la particularul unic al persoanei”, mai spune ea.
Mihaela Rădulescu a fost prezentă zilele trecute la un eveniment despre brandingul personal, ”Meet the Woman”, organizat de ”Femei în Afaceri”. După 14 ani petrecuți în publicitate și branding, ea a trecut în tabăra antreprenorilor, înființând Innerout, în urmă cu aproape un an, o companie specializată în branding personal.
Mihaela Rădulescu, Innerout: ”Nu poți construi nimic dacă tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie”
28 septembrie 2013, 15:39
Ultima modificare în 28 septembrie 2013, 18:39
Brandingul personal trebuie să fie o preocupare a oricărui profesionist care pune accent pe diferențiere. Acesta se contruiește prin eforturi susținute și presupune un proces îndelungat. Înseamnă, de asemenea, reputație, un element deosebit de important în ziua de astăzi, când este nevoie permanent de valoare adăugată.
Etichete: branding,
Mihaela Radulescu
Publicat in categoriile: HR
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HR
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Guvernul vrea să sprijine angajarea șomerilor. Sau nu?
- Facultatea se scumpește și anul acesta: taxe mai mari în medie cu 500 de lei
- Ministerul Educaţiei vrea să înlocuiască lecţiile tipărite cu e-book-urile. O fantezie de 100 de milioane de euro, în timp ce unele şcoli sunt în paragină
- Ministrul pentru IMM-uri vrea creşterea cifrei de şcolarizare în şcolile de meserii
- Angajatorii, mai prudenţi cu bonusurile salariale anul acesta
- Sectorul de activitate cu cea mai mare cerere de forță de muncă în ultimii cinci ani
- Optimism: peste jumătate dintre studenții români cred în oportunitățile lor legate de o carieră internațională
- Ce trebuie să știe și pe câți bani muncește un om care face shaorma
- Angajatorii, „pe loc repaus” până la sfârșitul acestui an
- Sesiunea a doua: Doar 21,5% dintre elevi au luat bacalaureatul. Nicio medie de 10