Mihaela Turdean a părăsit conducerea companiei Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, la doar 8 luni de la numire. Astfel, începând cu luna august, noul director general al Farmec este Mirela Lupaş. Mihaela Turdean a preluat funcţia de director general al Farmec Cluj-Napoca în luna ianuarie 2009. Aceasta l-a înlocuit pe Liviu Turdean, care s-a retras de la conducerea companiei după o activitate de 40 de ani în domeniul industriei cosmetice. Numit în fun
Mihaela Turdean a părăsit conducerea companiei Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, la doar 8 luni de la numire. Astfel, începând cu luna august, noul director general al Farmec este Mirela Lupaş.
Mihaela Turdean a preluat funcţia de director general al Farmec Cluj-Napoca în luna ianuarie 2009. Aceasta l-a înlocuit pe Liviu Turdean, care s-a retras de la conducerea companiei după o activitate de 40 de ani în domeniul industriei cosmetice. Numit în funcţie în mai 1968, Liviu Turdean a împlinit în 2008 40 de ani în Farmec, devenind astfel cel mai longegiv director de companie din România.
O altă schimbare importantă în conducerea Farmec a avut loc la finele lunii iulie, când Mircea Stânceanu a fost numit director economic.
Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător local de cosmetice care deţine mărci precum Gerovital, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos etc. Compania a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 42,5 milioane de lei şi o creştere de 13% a vânzărilor pe piaţa internă, care constituie 90% din totalul vânzărilor Farmec.
Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elveţia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA şi Canada.