Capital: eMAG este liderul pieţei de comerţ electronic. Unde se situează evoMAG.ro?
Mihai Pătraşcu:
Conform estimărilor noastre suntem undeva pe poziţia 4 în piaţă din punct de vedere al cifrei de afaceri. Suntem o afacere profitabilă şi stabilă financiar, lucru care este mult mai important, din punctul meu de vedere, pe termen lung.

Capital: Care sunt planurile de dezvoltare pentru anul acesta?
Mihai Pătraşcu:
Avem un proiect destul de ambiţios pe care sper să îl începem la începutul lunii iulie, este ceva ce nu s-a mai făcut. Vom colabora cu un partener de cursă lungă.

Capital: Cum vedeţi piaţa de comerţ electronic anul acesta? Cu cât vor creşte afacerile evoMAG.ro?
Mihai Pătraşcu:
Conform estimărilor noastre, noi vom avea o creştere situată undeva între 35 şi 40%, iar piaţa de comerţ online va creşte în jurul valorii de 30%, deci vom avea o creştere estimată mai mare decât piaţa de comerţ online din România.

Capital: Care sunt cele mai vândute produse? Aveţi de gând să introduceţi altele noi în ofertă?
Mihai Pătraşcu:
Laptop-urile, tabletele şi smartphone-urile sunt motoarele de vânzare cele mai mari. Cele două din urmă vin puternic şi au o creştere accelerată.

Capital: Unde se situează evoMAG.ro din punct de vedere al preţurilor practicate?
Mihai Pătraşcu:
Suntem în piaţă, apropiat de preţul cel mai mic. Nu ne dorim să fim cei mai ieftini şi nici nu este targetul nostru, oferim servicii aproape de premium şi nu le putem susţine cu preţul cel mai mic. (livrare rapidă, consultanţă avizată, showroom în centrul Bucureştiului, stoc, deși suntem magazin online …)

Capital: Veţi pregăti oferte speciale anul acesta de Black Friday?
Mihai Pătraşcu:
Ca şi anul trecut vom pregăti oferte foarte, foarte bune cu preţuri cu un discount pe măsură.

Capital: Aţi primit oferte de cumpărare? Este evoMAG.ro de vânzare?
Mihai Pătraşcu:
Am primit oferte, dar nu pot spune că acest business este pentru moment de vânzare. Este tot ceea ce ştiu să fac personal zic eu bine şi îmi place la nebunie. Am o echipă extraordinară şi este păcat să fac o asemenea mutare când suntem încă "la început". Mai avem enorm de multe de făcut!

Capital: Care a fost cea mai bună decizie pe care aţi luat-o, dar cea mai proastă?
Mihai Pătraşcu:
Cea mai bună decizie şi pe care o iau zilnic este să EVOLUĂM. Pot spune că sunt NEBUN după evoluţie. Dacă ajung acasă şi simt că nu am făcut nimic nou faţă de ziua de ieri, ma întristez.  Nu îmi dau seama sau nu pot spune cu tărie care a fost cea mai proastă decizie. Cu siguranţă că am luat şi decizii neinspirate, dar nu le-aş numi proaste!

Capital: Cât investiţi în marketing online?
Mihai Pătraşcu:
Între 20% şi 30% din tot ceea ce realizăm lunar/anual deci foarte mult! Deşi este un brand relativ cunoscut, acesta trebuie întreţinut prin marketing în fiecare zi!