"Statul este primul care îşi bate joc de noi, în sensul că nu plăteşte lucrările. Se fac lucrări şi pe urmă ne spune că nu are bani. Toată lumea intră ori în insolvenţă, ori în faliment, unul după altul, ca la domino. Noi, cei mai mari, mai rezistăm un pic, dar cei mai mici, mulţi dintre ei s-au dus şi erau oameni serioşi, care, de bună intenţie, au lucrat corect. Statul este primul care generează blocajul financiar prin neplata facturilor la timp sau cu mare întârziere. Există, în domeniul nostru, o corupţie mare în acordarea contractelor şi o netransparenţă evidentă care deranjează pe toată lumea, de la constructorii mici până la cei mari. Se acordă lucrări mari, unor constructori mari care nu au utilaje. Ele (contractele n.r.) s-au dus pe şantiere, dar au deschise 12 sau 13 şantiere fiecare, subcontractează, cei mici nu au utilaje, nu au sisteme de management, nu au sisteme de calitate şi lucrările ies de proastă calitate, din păcate, cu întârziere mare şi de proastă calitate", a spus Rohan.

Potrivit acestuia, mediul privat este deranjat de lipsa unui mediu economic stabil şi predictibil.

"Nu ne deranjează atât impozitele şi taxele mari, nu ne deranjează atât TVA mare. Sigur, ne deranjează, dar îl suportăm până la urmă. Ne deranjează instabilitatea legislativă, instabilitatea deciziilor, incoerenţa deciziilor şi schimbarea lor peste noapte, inclusiv a Codului Fiscal, uneori cu bună intenţie, uneori cu dorinţa de a aduna mai mult la visteria statului. Nimeni nu se mai gândeşte la ‘găina cu ouăle de aur’ şi toată lumea îi fură ouăle. Încet, încet, nu o să mai aibă ce să fure pentru că noi suntem aproape vlăguiţi, industria vorbesc, construcţiile sunt extraordinar de lovite, căderea de 40-45% sigur că a afectat pe multă lume şi vedem câte insolvenţe sunt în domeniul nostru. Ne deranjează că nu există un organism de monitorizare la modul în care ministerele implementează programul Guvernului. Vedem şi programele partidelor care sunt foarte frumoase şi, declarativ, superbe, dar după ce vin la guvernare am impresia că le pun undeva într-un sertar, nimeni nu se mai uită la ele şi toată lumea merge cu roata care e în inerţie", a explicat Rohan.