Carrefour se pregătește să renunțe la aproximativ 3000 dintre angajații pe care îi are în Franța, folosind o schemă de plecări voluntare. Cu ajutorul planului „Carrefour 2022”, gândit cu scopul de a majora încasările companiei, Carrefour a făcut în 2018 economii de 1.05 miliarde euro.
Carrefour a anunțat că speră să ajungă la un acord cu sindicatele până la mijlocul acestei luni. În primele patru luni ale anului 2019, vânzările Carrefour au urcat la 20,016 miliarde de euro. Printre țările în care compania a performat cel mai bine se numără Franța și Brazilia, în vreme ce dezamăgirile vin din țări precum Spania, Italia sau Belgia.
La începutul acestui an, Carrefour a anunțat un plan care își propune reducerea costurilor și a numărului de locuri de muncă, creșterea investițiilor în e-commerce și încheierea unui parteneriat în China, cu scopul de stimulare a profitului, pentru a putea concura cu distribuitorul online Amazon.