Campania de strângere de fonduri și sprijin a acestui proiect a început în luna ianuarie a acestui an, în proiect alăturându-se Fundația Bright Light, trupa Damian & Brothers și câteva dintre cele mai mari rețele de hypermarket din România.

Având în vedere succesul campaniei, precum și numărul neașteptat de mare al persoanelor care au venit să dea o mână de ajutor, Damian Drăghici, inițiatorul acestui proiect, a stabilit un nou target: numărul pachetelor va crește la 10.000 până la sfârșitul acestui an.

”Sunt extrem de fericit că am adus un zâmbet pe chipurile copiilor la care au ajuns pachetele. Din sufletul nostru pentru sufletele lor este un pas mic pentru a le face viața mai bună. Un zâmbet și o mână de ajutor pot face o mare diferență. Fiecare gest al nostru, făcut din bunătate și cu inima deschisă, poate aduce speranță și credință într-un viitor mai bun. Mulțumesc tuturor celor care au ajutat si vor spijini și mai departe această campanie făcută cu și din suflet!”, a subliniat Damian Drăghici.