După un vârf al businessului atins în anii 2007-2008, piața de taxi aerian de lux a cunoscut o serie de modificări. Ne referim aici la acele companii de business jeturi care au în dotare doar avioane a căror valoare de achiziție pleacă de la 12 milioane de dolari, au catering de lux la bord – de la caviar la cea mai scumpă șampanie din lume – și asistență personalizată pentru fiecare pasager.
Modificările de strategie impuse de criza financiară sunt determinate, în principal, de scăderrea semnificativă a cererii pe plan intern. „Chiar și în condiții de criză economică, noi am reușit să ne atingem targeturile pentru 2011 și 2012“, spune Adriana Tifui, general manager Toyo Aviation. Cum au ajuns cei de la Toyo Aviation să realizeze venituri de trei milioane de euro în primele 11 luni de operare, în condițiile în care au achiziționat un avion de lux nou, făcut de comandă? Aflăm chiar de la ei: „La ora actuală, cam 10%-20% dintre clienții noștri sunt de pe piața internă, restul sunt cetățeni străini, în special din Europa de Vest“, precizează Tifui.
Timpul total al călătoriei redus cu 60%
Fidelizarea clienților, respectarea intimității acestora, accesul la aeroporturi cu regim special – cum ar fi Sion, St. Moritz, Chambery, London City, Cannes sau Lugano, unde se impun o calificare specială a piloților și performanțe deosebite ale aeronavei – sunt doar câteva dintre aspectele care contribuie la propulsarea busines-sului.
În plus, companiile de taxi aerian prezintă un alt avantaj: odată încheiat contractul, prin brokerul specializat, care joacă rolul unui asistent manager al pasagerului VIP ce urmează să urce la bord, compania aeriană se ocupă de tot confortul pasagerului. Aceasta are grijă ca check-in-ul să se facă rapid și cât mai confortabil. Transferul de la aeroport la hotel este asigurat chiar și cu limuzina dacă se solicită acest lucru. Astfel, pasagerul care călătorește în interes de afaceri sau în vacanță împreună cu familia ajunge să economisească 60% sau chiar mai mult din timpul petrecut într-o călătorie cu avionul de linie.
„De exemplu, pentru o cursă București – Paris cu un avion de linie se pierd circa 7,5 ore : 3,45 ore zborul efectiv, restul fiind ocupat de controlul pașapoartelor, bagajelor, timpul petrecut în sălile de așteptare etc. Cu Toyo Aviation însă, același zbor durează mai puțin de 4 ore: 3,10 ore plus 15 minute înainte de decolare și 10 minute după aterizare. Pasagerul economisește astfel circa 60% din timpul călătoriei cu liniile aeriene tradiționale“, exemplifică Adriana Tifui. Construcția unei aeronave de lux permite asigurarea unui spațiu intim și confortabil pentru pasageri, pe care aceștia îl pot folosi, după dorință, ca birou, spațiu de relaxare cu muzică ambientală, reviste și cele mai fine meniuri sau chiar pentru odihnă, pentru că în cazul aeronavei Cessna C560 XLS+, deținută de Toyo, scaunele reglabilepot asigura un spațiu foarte confortabil pentru pasagerii care preferă un somn bun pe durata zborului.
Menționăm că fiecare zbor este personalizat și prețurile sunt stabilite, împreună cu brokerii, în funcție de cerințele clientului. Toyo Aviation și-a început activitatea în octombrie 2009, prin operarea unei aeronave Cessna, CJ2+. Din ianuarie 2011, a trecut la operarea unei aeronave C560 XLS+ livrată de fabricant în primele zile din 2011. Compania și-a propus să ajungă la o flotă de cinci aeronave de lux până în 2015 și să devină unul dintre liderii de piață din Europa de Est în privința calității serviciilor.
Miliardarii străini cresc afacerile firmelor de taxi aerian VIP
29 septembrie 2012, 20:28
Ultima modificare în 29 septembrie 2012, 23:28
Pentru operatorii de chartere VIP, piața din România nu mai reprezintă decât 20%-30% din totalul clienților. Noua strategie prin care firmele își aduc businessul pe profit este exploatarea piețelor externe.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Asigurătorii nu gândesc cu inima. Cum poţi pierde banii din RCA dacă faci pe “băiatul bun”. Un caz real
- Noua coplată: pagubă sau câştig pentru un sistem sanitar bolnav?
- CONFLICTUL China – Japonia: Şeful diplomaţiei chineze acuză că Japonia a furat insulele aflate în dispută
- „Euro este o mare înşelătorie”, crede Silvio Berlusconi
- Cotă forfetară de TVA pentru firmele cu venituri sub 150.000 euro, pe modelul britanic
- Franţa: Măsuri de austeritate de 36,9 miliarde de euro pentru a ajunge la un deficit bugetar de 3% din PIB, în 2013
- Guvernul promite agricultorilor 170 euro/ha; negocierile continuă pentru subvenţia la bovine
- SRI a făcut circa 190 de rapoarte despre Oltchim
- Deputaţii, cheltuieli cu deplasările în străinătate de peste 152.000 de lei
- Jirinovski: Rusia ar trebui „să-i dea o lecţie” Consiliului Europei