„În România, declinul veniturilor din chirii este rezultatul unor anumite unităţi comerciale care au avut chirii mari pe baza unor contracte încheiate în perioada de boom din 2007-2008“, se arată în raportul financiar al companiei.
Cu toate acestea, valoarea centrului comercial din Militari a crescut pe parcursul anului trecut la 71,3 mil. euro, după ce în anul anterior era evaluat la 69 mil. euro.
Gradul de ocupare al Militari Shopping Center a ajuns la 99,1%, faţă de 98,1%, cât era în 2010, acesta fiind cel mai înalt grad dintre proiectele deţinute de grup în celelalte ţări din regiune.
Atrium European Real Estate a achiziţionat în anul 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de către compania belgiană Liebrecht&wooD, în urma unei tranzacţii de circa 20 de milioane de euro. Pentru extindere, care a fost finalizată în martie 2009, compania a anunţat că a alocat 67 de milioane de euro.
Compania mai deţine două terenuri de peste 260.000 de metri pătraţi la Arad şi Constanţa, pentru care a fost anunţată dezvoltarea unor noi parcuri de retail.
Militari Shopping Center a adus chirii de 6,5 mil. euro şi este evaluat la 71,3 mil. euro
19 martie 2012, 13:13
Ultima modificare în 19 martie 2012, 15:13
Atrium European Real Estate a obţinut anul trecut, de pe urma închirierii Militari Shopping Center din Bucureşti, venituri nete în scădere cu 3,4%, până la nivelul de 6,56 mil. euro.
Etichete: atrium european real estate,
centru comercial,
chirii mall,
evaluare,
militari shopping center
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook