Atrium European Real Estate a obţinut anul trecut, de pe urma închirierii Militari Shopping Center din Bucureşti, venituri nete în scădere cu 3,4%, până la nivelul de 6,56 mil. euro.
„În România, declinul veniturilor din chirii este rezultatul unor anumite unităţi comerciale care au avut chirii mari pe baza unor contracte încheiate în perioada de boom din 2007-2008“, se arată în raportul financiar al companiei.
Cu toate acestea, valoarea centrului comercial din Militari a crescut pe parcursul anului trecut la 71,3 mil. euro, după ce în anul anterior era evaluat la 69 mil. euro.
Gradul de ocupare al Militari Shopping Center a ajuns la 99,1%, faţă de 98,1%, cât era în 2010, acesta fiind cel mai înalt grad dintre proiectele deţinute de grup în celelalte ţări din regiune.
Atrium European Real Estate a achiziţionat în anul 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de către compania belgiană Liebrecht&wooD, în urma unei tranzacţii de circa 20 de milioane de euro. Pentru extindere, care a fost finalizată în martie 2009, compania a anunţat că a alocat 67 de milioane de euro.
Compania mai deţine două terenuri de peste 260.000 de metri pătraţi la Arad şi Constanţa, pentru care a fost anunţată dezvoltarea unor noi parcuri de retail.