Calitatea produsului, consistenţa în comunicare şi dorinţa de a fi în topul preferinţelor consumatorilor sunt elementele care stau la baza succesului mărcii Milka. De-a lungul anilor, Milka s-a adaptat subtil la noile timpuri şi la noile cerinţe ale consumatorilor. Iar pentru că mărcile de succes trebuie să inoveze permanent, să evolueze şi să rămână o preferinţă constantă pentru consumatori, Milka lansează o nouă campanie de comunicare: „Milka. Gustul care te duce
Calitatea produsului, consistenţa în comunicare şi dorinţa de a fi în topul preferinţelor consumatorilor sunt elementele care stau la baza succesului mărcii Milka. De-a lungul anilor, Milka s-a adaptat subtil la noile timpuri şi la noile cerinţe ale consumatorilor. Iar pentru că mărcile de succes trebuie să inoveze permanent, să evolueze şi să rămână o preferinţă constantă pentru consumatori, Milka lansează o nouă campanie de comunicare: „Milka. Gustul care te duce în Alpi”.
„Esenţa mărcii nu se schimbă, Milka este în continuare cea mai fină ciocolată, făcută cu lapte din Alpi. Abordarea campaniei este însă diferită, fiind construită pe ideea „evadării”. Mesajul acesteia este următorul: nu trebuie să te duci până în Alpi pentru a te bucura de frumuseţea lor, e suficientă o bucăţică de Milka, al cărei gust fin te va face să te simţi ca şi cum ai fi acolo”, spune Cristina Pîndaru, Brand Manager Milka.
Conceptul campaniei are ca punct de plecare înţelegerea nevoilor şi stilului de viaţă al consumatorilor. În urma unui studiu făcut de Kraft Foods, a reieşit faptul că, în prezent, consumatorii simt nevoia să ia o pauză de la ritmul alert al vieţii, fiindu-le dor de acele momente de confort şi siguranţă, când se răsfaţă pe ei şi pe cei dragi cu plăcerile simple ale vieţii.
Spotul TV a fost testat în rândul consumatorilor, având rezultate foarte bune: 90% dintre respondenţi spun că reclama este relevantă pentru ei, iar 75% dintre respondenţi spun că reclama este potrivită doar mărcii Milka.
Milka este în topul preferinţelor consumatorilor, ceea ce demonstrează ataşamentul acestora faţă de marcă: conform studiului Top Brands 2009, Milka este pe locul 4 la categoria Alimente, înregistrând o evoluţie semnificativă faţă de anul 2008, când s-a situat pe locul 7 în acelaşi top. În ceea ce priveşte popularitatea, în 2009, mai mult de jumătate dintre gospodăriile din România au consumat Milka, peste 7 din 10 români au menţionat spontan marca Milka când li s-a cerut să menţioneze o marcă de ciocolată, iar mai mult de 97% au recunoscut numele Milka, atunci când le-a fost mentionat .
Milka vine din lumea magică a Alpilor, o lume a purităţii şi prospeţimii, o lume plină de culori vii, ca albastrul cerului şi verdele crud al ierbii, o lume care are o fărâmă de magie. Valorile mărcii sunt: naturaleţe, autenticitate, fineţe, puritate, bucurie, inocenţă, iar misiunea ei este să încânte consumatorii cu plăcerea celei mai fine ciocolate.
La mai mult de un secol de la apariţia sa, în 2002, Milka a fost lansată şi în România, iar astăzi ocupă o poziţie de top în categoria de ciocolată. Conform datelor AC Nielsen, în România, Milka este marca de ciocolată cu cea mai rapidă creştere a cotei de piaţă valorice, 80% creştere faţă de 2005, raportat la nivelul întregii pieţe de ciocolată. Bazele pentru acest succes sunt inovarea continuă a portofoliului şi susţinerea mărcii printr-o poziţionare puternică, diferenţiată.
În timp ce tableta de 100g cu lapte din Alpi rămane pilonul de bază al mărcii, Milka a crescut semnificativ prin dezvoltarea unui portofoliu în care diversele formate şi ingrediente adresează o arie largă de nevoi ale consumatorilor. Astăzi portofoliul Milka în România include 9 sortimente de tablete de 100g (cu Lapte din Alpi, Alune de pădure, Alune de pădure şi stafide, Iaurt şi Căpşuni, Noisette, Happy Cow, Dessert au chocolat, Caramel, Alba, Diet), 3 sortimente de ciocolată aerată Milka Luflée (Alba, Lapte, Noisette), 2 Milka M-joy (Lapte din Alpi, Alune de pădure întregi), un produs special adresat copiilor (Milka Milkinis), 5 sortimente de tablete 250g în format special pentru cadouri (Lapte din Alpi, Alune întregi, Alune şi stafide, Alune şi Caramel, Schoko Keks), 5 sortimente de praline (I love Milka, I love Milka Nougat, I love Milka Căpşuni, Milka Dessert şi Lila Collection) şi 2 de batoane (Mjoy Hazelnut, Mjoy Almond).
Gustă Milka, doar o bucăţică, şi te vei simţi ca în Alpi.
Kraft Foods face ziua de azi delicioasă în 150 de ţări de pe glob. Cei 100.000 de angajaţi ai noştri lucrează neosteniţi pentru crea produse delicioase care să fie apreciate de consumatori. De la mărcile celebre americane, precum brânzeturile, gustările şi sosurile Kraft, cafelele Maxwell House şi mezelurile Oscar Mayer, la mărci globale puternice, precum biscuiţii Oreo şi LU, cremele de brânză Philadelphia, cafelele Jacobs şi Carte Noire, ciocolata Milka, Côte d’Or şi Toblerone, Poiana, mărcile noastre aduc milioane de zâmbete în fiecare zi. Kraft Foods (NYSE: KFT) este cea de-a doua companie de top din industria alimentară, cu venituri anuale de $42 miliarde. Compania este membră Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.