Millennium Bank a lansat o nouă ofertă de credite ipotecare şi credite de nevoi personale cu ipotecă, adaptată actualelor condiţii ale pieţei. Structura de costuri pentru ambele tipuri de produse este foarte transparentă, fără comisioane ascunse, singurul comision fiind cel de acordare, de maximum 2%. Clienţii Millennium Bank beneficiază acum de gratuitate în ce priveşte comisioanele de analiză, de administrare şi de rambursare anticipată.
“Această nouă ofertă a Millennium Bank este adaptată nevoilor actuale ale clienţilor şi se concentrează pe menţinerea unui grad înalt de transparenţă şi pe utilizarea avantajului de a fi o bancă flexibilă, capabilă să-şi ajusteze constant produsele şi serviciile în funcţie de evoluţia pieţei”, a declarat Jose Toscano, Director General al Millennium Bank România.
Creditul Ipotecar de la Millennium Bank se acordă pe o perioadă de până la 30 de ani. Finanţarea poate ajunge până la 70% din valoarea locuinţei achiziţionate şi poate fi de maximum 300.000 de euro (sau echivalentul în lei). Creditul de Nevoi Personale cu Ipotecă oferă 65% din valoarea imobilului ipotecat şi poate ajunge la maximum 150.000 de euro (sau echivalentul în lei). Imobilul ipotecat poate fi proprietatea solicitantului de credit sau a unei terţe părţi. Perioada de rambursare a Creditului de Nevoi Personale cu Ipotecă este de până la 20 de ani.
Millennium Bank acceptă o gamă variată de surse de venituri – salarii, bonusuri, comisioane din vânzări, venituri din participarea la consilii de administraţie şi cenzori, drepturi de autor, venituri din chirii, dividende, venituri din activităţi independente, pensii, venituri obţinute în străinătate, diurne, diurne navigatori. Banca permite maximum doi co-debitori (soţ/soţie, partener, părinţi, socri, copii, fraţi/ surori, cumnaţi/cumnate). Clienţii beneficiază de asigurare de viaţă oferită gratuit de către bancă la achiziţionarea unui Credit Ipotecar sau a unui Credit de Nevoi Personale cu Ipotecă.
Dobânda pentru cele două produse este variabilă şi este actualizată la fiecare trei luni, în funcţie de evoluţia indicatorilor EURIBOR/ROBOR la trei luni.
Campania de promovare pentru cele două produse se va desfăşura până pe 17 aprilie, utilizând TV, print, online, outdoor şi indoor. GMP Advertising este agenţia care a creat conceptul publicitar, iar Initiative Media s-a ocupat de achiziţia de spaţiu media.