Ca parte a procesului de reorganizare la nivel global lansat la inceputul acestui an, Mindshare, reteaua globala de marketing si media, isi rebranduieste identitatea corporate la nivel international.
Rebranding-ul, dezoltat impreuna cu agentia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizarea globala demarata la inceputul acestui an. Este prima reorganizare prin care Mindshare trece de la infiintare (1997), avand ca obiectiv castigarea pozitiei de partener al clientilor sai.
Brandingul retelei are in continuare la baza culoarea violet, aceeasi de la infiintarea Mindshare, dar sigla si identitatea vizuala sunt diferite. Noul logo este mai indraznet si exprima atitudinea Mindshare, orientata spre progres, spre integrarea de noi tehnologii, dar este si expresia conectarii permanente a retelei la evolutiile din peisajul media.
Prin noua identitate vizuala Mindshare isi doreste sa ilustreze abordarea mai simpla si mai flexibila a agentiei, prin regruparea celor peste 12 departamente individuale specializate in doar 4 grupuri care relationeaza:
– Client Leadership
– Business Planning
– Invention
– The Exchange
Reorganizarea este in mare parte generata de nevoile clientilor agentiei, care simte nevoia unui leader in integrarea serviciilor de marketing.
Noul model al agentiei se bazeaza pe integrarea serviciilor, generarea de continut si filosofia ‘value exchange’.
Client Leadership – este un grup ce are ca principala responsabilitate contactul principal cu clientii, implementarea unei viziuni coerente derivata din viziunea business-ului clientului si al agentiei, trasarea de obiective si dezvoltarea planului de activitati al echipei pe baza acestora, mentinerea bunelor relatii cu clientul, urmarirea indeplinirii obiectivelor de cumparare, planificare si calitate pe acel client. Membrii acestui grup vor avea de asemenea responsabilitati de livrare a indicatorilor de performanta si dezvoltare personala a subordonatilor din echipa pe care o conduc.
Business Planning – acest grup are ca obiectiv consolidarea functiilor analitice si strategice, intelegerea consumatorului, communications planning. Obiectivul este de a pune la lucru toate resursele analitice ale agentiei in scopul rezolvarii problemelor strategice de business ale clientului, la nivel de CEO.
Invention – este nodul gandirii strategice a agentiei, reunind expertize din mai multe discipline, incluzand generare de continut, sponsorizare creatie si amplificare, retail, digital si planificare strategica. Urmare a unui brief generat in colaborare cu Business Planning, Invention va defini si dezvolta platforma de comunicare media si declinarea ei functie de obiceriurile de consum media si viata ale consumatorului, imbinand livrarea de continut cu planificarea traditionala. Rolul acestui grup include supervizarea creatiei si productiei de continut, care isi au radacinile in platforma de comunicare si consumul de media specific grupului tinta.
The Exchange – acest grup include traderii, digital si non-digital, distributia mesajelor si a continutului, relatia cu furnizorii, implementarea efectiva a activitatilor, mentinerea controlului asupra bugetelor si indicatorilor de calitate, activitati tactice.
Reorganizarea Mindshare demarata la inceputul acestui an are ca scop integrarea completa a serviciilor specializate pentru a maximiza valoarea relatiei brand – consumator si a furniza un avantaj competitive clientiilor Mindshare.
Servicii incluzand modelarea ROI, strategii de comunicare, sponsorizari de emisiuni sportive si generare de content sunt grupate intr-o platforma simplificata pentru a livra servicii de marketing integrate.
Oana Petroff, Leader, Mindshare Romania declara:
„Reorganizarea Mindshare vine intr-un moment potrivit in Romania, pentru ca anul 2008 a adus o relansare a volumului afacerii si o crestere a echipei. Trecem prin cea mai mare crestere a agentiei din ultimii ani, iar reorganizarea este o excelenta oportunitate de a oferi membrilor echipei Mindshare noi posibilitati de dezvoltare si de a concentra oferta noastra catre clienti intr-o varianta mai simpla si mai flexibila, intergand serviciile specializate cum sunt dezvoltarea de continut si zona de digital in oferta noastra de baza.”
Ailsa Lochrie, Director de Marketing Mindshare Worldwide , afirma: “Am folosit aceasta oportunitate pentru a revigora identitatea companiei noastre, atat pe plan intern, cat si extern, ca parte a reorganizarii globale prin care trece reteua in prezent.
Aceasta noua identitate simbolizeaza o alta etapa in evolutia noastra, spre un nou model de agentie, in care devenim adevarati parteneri de afaceri ai clientilor nostri, gasind valoare in parteneriate, consumatori, colaborari”.
Dominic Proctor, CEO Mindshare Worldwide declara : “Cand ne-am lansat ne-am dorit sa fim o agentie a viitorului. Dupa 10 ani acest obiectiv este mai puternic ca niciodata. Pentru a ne pregati pentru acest viitor, astazi dezvaluim noul nostru branding, care este inca o dovada a ambitiei noastre, deja demonstrate de reorganizarea globala in curs.
Reorganizarea a fost rezultatul semnalelor primite de la birourile noastre din diferite tari si reflecta puterea retelei noastre globale, unul dintre principalele noastre avantaje, dar si hotararea noastra permanenta de a fi parteneri ai clientilor nostri”.
Nota
Mindshare este o retea internationala de media si marketing cu o cifra de afaceri de peste 23 mld USD (sursa RECMA). Reteaua cuprinde 97 de birouri in 67 de tari din SUA, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si zona Asia-Pacific care colaboreaza in scopul obtinerii de avantaje competitive de marketing pentru clienti si brandurile lor. Mindshare este parte din grupul WPP, cel mai puternic grup de servicii de comunicare la nivel mondial, cu o cifra de afaceri de 63.5mld (sursa RECMA).
In Romania, printre clientii Mindshare se numara companii precum Unilever SCE, Cosmote, Germanos, LG, Groupe SEB, ABN AMRO, Flamingo International, Premium Lubricants.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati: www.mindshareworld.com.
Group M, lider la nivel mondial in domeniul managementului investitiilor media reuneste companiile de media din grupul WPP: Mindshare, Mediaedge:cia, MediaCom si Maxus. GroupM se concentreaza pe utilizarea inteligenta a volumelor si resurselor sale pentru a genera beneficii clientilor si companiei. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati: www.groupm.com.
Pentru detalii, persoana de contact este:
Oana Petroff
Leader
Mindshare Romania
Tel: +40 21 20 10 176
E-mail: oana.petroff@mindshareworld.com