Participarea românească intervine în urma unei înţelegeri între Camera de Comerţ şi Industrie România – Republica Coreea, APEV (Asociaţia producătorilor-exportatorilor de vin), Korea Business Center – KOTRA Bucureşti, Biroul Comercial al Ambasadei Republicii Coreea şi Ministerului Economiei, care a inclus Târgul 'Seoul Food – KINTEX 2014' pe lista expoziţiilor cu finanţare de la bugetul de Stat.
Standul României promovează conceptul de branding general – 'Wines of România, Tradition Redefined' – 'Vinurile României – Tradiţie redefinită', prin care se doreşte a se crea o imagine nouă, actuală, modernă şi puternică a vinurilor româneşti.
La târg mai participă cu pavilioane naţionale SUA, Marea Britanie, Spania, Australia, Chile, iar din Europa de Est Polonia şi Bulgaria.
Firmele româneşti care vor expune vinurile lor sunt Jidvei Budureasca, Domeniile Săhăteni, Senator Wine Hallewood, SC Procer SRL, cu Busuioaca de Bohotin, sucuri şi băuturi spirtuase, Cramele Ceptura şi Topoloveni, cu magiunul bio.
'Seoul Food – KINTEX' grupează peste 1.450 de expozanţi din aproape 50 de ţări.
Piaţa alimentară sud-coreeana este estimată la 53,5 miliarde dolari în 2013.
SURSA: Agerpres