Ministrul Transporturilor a transmis miercuri, 17 februarie, că românii au parte de „încă o veste bună”. Conform informațiilor oferite de Cătălin Drulă pe propria pagină de socializare, constructorul va face toate eforturile pentru a finaliza cât mai devreme.
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a transmis recent că a fost semnat contractul pentru pasajul de la Drajna peste DN3A Lehliu-Fetești și magistrala de cale ferată București-Constanța.
„Încă o veste bună: astăzi s-a semnat contractul pentru pasajul de la Drajna peste DN3A Lehliu-Fetești și magistrala de cale ferată București-Constanța”, scrie Cătălin Drulă pe Facebook.
Ministrul Transporturilor vine cu încă o veste bună pentru români
„Astfel, vom scăpa de cozile la trecerea la nivel cu calea ferată și timpii mari de așteptare pe relația Slobozia – autostrada A2 – Călărași. Proiectul are o lungime de 2,7km pe traseu nou, dintre care pasajul propriu-zis are o lungime de aprox. 300 de metri.
Termenul contractual: 6 luni proiectare + 18 luni execuție, dar avem promisiunea constructorului că va face toate eforturile pentru a finaliza în avans față de termen”, a conchis acesta.
Cătălin Drulă, despre nivelul de pregătire al autorităților
Ministrul Cătălin Drulă a convocat în data de 11 februarie, la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii conducerea companiilor din subordine care sunt membre ale Comandamentul Central de Iarnă de la nivelul MTI.
În contextul ultimelor avertizări meteorologice emise de către Administrația Națională de Meteorologie (ANM), ministrul Cătălin Drulă a cerut conducerilor companiilor din Comandament să se asigure că în această perioadă circulația, indiferent de modul de transport, se va desfășura în condiții de siguranță și să coordoneze activitățile astfel încât toate persoanele să ajungă cu bine la destinație.
Astfel, în cazul infrastructurii rutiere, la nivelul CNAIR sunt mobilizate 1331 de utilaje iar stocurile de materiale sunt următoarele:
• nisip – 33.049, 931 tone
• sare – 119.081,330 tone;
• motorină – 1.121,798 tone;
• clorură de calciu – 1.864,367 tone;
• produs ecologic 245.020 tone.
De asemenea, sunt pregătite pentru intervenție 33 de pluguri (15 hidraulice și 18 simple), 108 mijloace de intervenție (drezine CIRA și UAM) și 74 drezine pantograf.
Totodată la nivelul rețelei feroviare gestionate de către CFR infrastructură sunt funcționale 2835 de instalații pentru topirea zăpezii și a gheții și sunt montate 21995 bucăți panouri parazăpezi, în zonele de linii cu risc major de înzăpezire.
Sursa foto: INQUAM Photos, Octav Ganea