Minivacanțele atrag cu 5% mai mulți clienți la spa

Peste 12.000 de români s-au răsfăţat la Orhideea Spa, în perioada mai-iulie 2014, deși tendința în lunile călduroase este să se opteze pentru piscine în aer liber, litoral sau munte.

”Am înregistrat cu 20% mai mule cereri pentru cursurile de înot. Mai mult, părinții care își aduc copiii la Orhideea Spa pentru orele cu un antrenor, achiziționează diverse terapii pentru intervalul în care micuții lor sunt la cursurile de înot, cel mai adesea masaje faciale”, spune Roxana Vișan, director de marketing Orhideea Spa.

Valoarea medie a unui abonament pentru cursurile de înot se ridică la 850 lei. Copiii înscriși la cursuri au o vârstă cuprinsă între 4 si 16 ani. Există și cursuri pentru adulți, aceștia reprezentând 15% dintre totalul clienților care contractează abonamente pentru lecții de înot. Valoarea unui astfel de pachet este de 1.100 lei pentru 12 ședințe.

O contribuție semnificativă la numărul de 12.000 de clienți pe ultimele trei luni au avut-o și minivacanțele din această perioadă. În ultima, cea de Sfânta Maria, Orhideea Spa a înregistrat o creștere cu 5% a clienților, față de perioada similară a anului trecut. Non membrii au avut un buget mediu de 100 lei pentru weekendul trecut, cea mai aglomerată zi fiind vineri, când centrul a avut 200 clienți.

Un client a petrecut în medie aproximativ 3 ore pe zi la spa. La mare cerere în această perioadă au fost masajele de relaxare, valoarea medie a unui masaj fiind de 150 lei. ”Orhideea Spa a fost o alternativă de relaxare pentru persoanele rămase în Capitală. Weekendul prelungit le-a determinat să petreacă mai mult timp la spa, în medie cu o oră mai mult decât de obicei, și să opteze pe lângă piscină și saune și pentru un masaj de relaxare. Unul din 7 clienți a ales în weekendul trecut și o terapie”, spune Roxana Vișan.

Orhideea Spa (3.000 mp) – o investiţie de 3,5 mil. euro a dezvoltatorului imobiliar Orhideea Gardens – a încheiat 2013 cu venituri au fost de aproximativ 800.000 de euro.

În România există aproximativ 70 de centre spa, care îşi împart o piaţă estimată la 6,5 milioane de euro în 2013, sumă care nu include intrările la sala de fitness sau la piscine şi nici alte terapii welness, precum masajele anticelulitice sau alte tratamente de slăbire şi înfrumuseţare.

124.000 de români şi 26.000 de străini s-au răsfăţat, anul trecut, în spa-urile din ţară, conform unui studiu al desprespa.ro, un portal online care reuneşte informaţii despre piaţă şi jucătorii activi.