Ponderea dispozitivelor de navigare prin GPS cu harta integrală a Europei este în creştere comparativ cu anul trecut, când acestea reprezentau aproximativ 80% din vânzări. Totodată, reprezentaţii Mio Technology spun că utilizatorii preferă GPS-uri cu funcţii care pot îmbunătăţi experienţa de navigare, dar care aduc beneficii şi pe termen lung.
„Pe lângă disponibilitatea unei hărţi integrale a Europei, consumatorii preferă funcţiile suplimentare care îmbunătăţesc experienţa de navigare şi care pot dovedi pe termen lung o amortizare a investiţiei. De exemplu, un dispozitiv GPS cu funcţie de rutare eco, ce aduce o reducere a consumului de combustibil, se va dovedi mai economic pe termen mediu şi lung pentru un utilizator, comparativ cu un GPS care nu dispune de această funcţie. De asemenea, actualizările pe viaţă oferite de modelele Mio Spirit conduc către o economisire considerabilă, dacă avem în vedere faptul că preţul unei singure actualizări, după perioada de gratuitate, este aproximativ 50 de euro”, spune Laura Samson, Country Director Mio România, Cehia, Ungaria şi Slovacia.
Mio Technology a lansat la începutul lunii noiembrie pe piaţa locală serviciul de actualizare a hărţilor pe viaţă. Serviciul este diponibil în România pentru modelele Mio Spirit 680, Mio Spirit 685 şi Mio Spirit 687 şi oferă utilizatorilor actualizări fără costuri suplimentare pe toată durata de funcţionare a sistemului de navigaţie.
Printre alte funcţii preferate de cei care utilizează GPS-urile Mio sunt cele de rutare inteligentă sau modulul Bluetooth.
„Una dintre funcţiile interesante preferate de şoferii care aleg Mio este Bluetooth, care permite conectarea telefonului mobil la GPS, oferind astfel posibilitatea de a prelua apelurile pe ecranul GPS-ului, care devine astfel un dispozitiv hands free. O altă funcţie preferată de utilizatorii gamei noi de produse Mio este rutarea inteligentă Smart Routes, aceasta presupunând congruenţa mai multor funcţii precum alegerea rutei preferate direct pe ecran , fie că vorbim de cea mai economica, cea mai scurtă, cea mai rapidă sau cea mai uşoară rută. De asemenea, utilizatorii noi game Mio Spirit preferă Learn Me, funcţia prin care GPS-ul învaţă particularităţile de condus ale şoferului, dar şi informaţiile din trafic pe care Mio le culege acolo unde serviciul TMC este disponibil”, mai spune Laura Samson.
Mio: 85% dintre clienţi preferă GPS-urile cu harta integrală a Europei
28 februarie 2012, 11:25
Ultima modificare în 28 februarie 2012, 13:25
Aproximativ 85% dintre utilizatorii români ai sistemelor de navigaţie prin GPS Mio preferă dispozitivele echipate cu harta integrală a Europei, în vreme ce modelele care au preinstalată numai harta României reprezintă 15% din vânzări, arată datele deţinute de Mio Technology, compania numărul unu pe piaţa locală a dispozitivelor de navigare.
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- PERFORMANŢĂ: Nokia a lansat un telefon mobil cu cameră foto de 41 de megapixeli
- Kim Dotcom, fondatorul Megaupload: „Voi câştiga!”
- Plăţile mobile, mai accesibile pentru comercianţii online
- Cel mai avansat model EOS produs de Canon, disponibil din aprilie
- MWC 2012: Orange a lansat un smartphone cu tehnologie Intel
- A început congresul mondial al comunicațiilor mobile de la Barcelona
- HTC prezintă familia ONE
- Cei 398 de milioane de clienţi Vodafone vor putea plăti cumpărăturile cu telefonul mobil
- Chinezii au adus la Barcelona cel mai rapid smartphone din lume
- Cu ce telefoane a venit Nokia la MWC 2012