Furnizorul de dispozitive de navigaţie Mio Technology a anunţat că a înregistrat o cotă de 50% pe piaţa locală în prima jumătate a anului în curs. “Aceste rezultate înseamnă cu atât mai mult pentru noi, cu cât ele au fost atinse în condiţii economice extrem de dificile,” a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology România. Şi pentru regiunea Europa Centrală şi de Est, Mio Technology a fost lier de piaţa în primul semestru al anului în curs, cu o
Furnizorul de dispozitive de navigaţie Mio Technology a anunţat că a înregistrat o cotă de 50% pe piaţa locală în prima jumătate a anului în curs.
“Aceste rezultate înseamnă cu atât mai mult pentru noi, cu cât ele au fost atinse în condiţii economice extrem de dificile,” a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology România.
Şi pentru regiunea Europa Centrală şi de Est, Mio Technology a fost lier de piaţa în primul semestru al anului în curs, cu o cotă de 23%.
Mio Technology a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud, având peste 1.500 de angajaţi în întreaga lume şi distribuindu-şi produsele în mai mult de 47 de ţări.
SURSA: Mio Technology