Producătorul de sisteme de navigaţie, Mio Technology, anunţă astăzi posibilitatea actualizării gratuite a hărţilor în Europa Centrală şi de Est* pentru dispozitivele Mio din gama Moov. Luând în considerare frecventele schimbări de clădiri şi drumuri, Mio Technology demarează o campanie pentru utilizatorii din Europa Centrală şi de Est prin oferirea gratuită de hărţi actualizate de două ori în 2009, disponibile pentru următoarele produse din gama Moov: Mio Moov 200, Mio
Producătorul de sisteme de navigaţie, Mio Technology, anunţă astăzi posibilitatea actualizării gratuite a hărţilor în Europa Centrală şi de Est* pentru dispozitivele Mio din gama Moov.
Luând în considerare frecventele schimbări de clădiri şi drumuri, Mio Technology demarează o campanie pentru utilizatorii din Europa Centrală şi de Est prin oferirea gratuită de hărţi actualizate de două ori în 2009, disponibile pentru următoarele produse din gama Moov: Mio Moov 200, Mio Moov 210, Mio Moov 300, Mio Moov 310, Mio Moov 330, Mio Moov 360 şi Mio Moov 370. Prima actualizare a hărţii este disponibilă începând de astăzi şi este valabilă până la 31 mai 2010.
Utilizatorii pot descărca gratuit hărţile actualizate de pe site-ul Mio la https://mio.com/ee/moovmapupdate/ro/, primul pas fiind înregistrarea pe site-ul Mio ca membru în Clubul Mio până la 31 mai 2010 pentru a putea primi, de două ori, actualizările gratuite ale hărţilor. Pentru informaţii detaliate privind termenii şi condiţiile, vă puteţi informa pe site.
Include următoarele ţări: Republica Cehă, Ungaria, România, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Bosnia, Herţegovina, Muntenegru, Bulgaria, Letonia, Lituania şi Estonia.
Mio Technology dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio Technology are peste 1.200 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 47 de ţări.
Mio este compania care prevede că mobilitatea în viaţa de zi cu zi şi în afaceri va fi un punct de referinţă în viitor. Produse precum sisteme de navigaţie pentru maşini, sisteme de navigaţie portabile şi PDA-uri au fost dezvoltate luând în considerare nevoile clienţilor. Sloganul Mio “Explorează mai mult” este centrat pe schimbarea modului în care utilizatorii experimentează lumea, arătându-le acestora că pot explora uşor şi în deplină libertate.