Mio Technology, cel mai important producător de dispozitive de navigaţie din Europa Centrală şi de Est, îşi menţine în 2009 poziţia de lider pe piaţa locală de dispozitive GPS, cu o cotă de piaţă ce depăşeşte 50%.

Conform estimărilor Mio, compania a vândut în 2009 pe piaţa autohtonă 32.000 de dispozitive GPS, într-o piaţă estimată la 60.000 de unităţi. Vânzările înregistrate în ultimul trimestru au fost de 7.000 de untităţi,  cele mai populare, în  2009, fiind modelele din gama Spirit.

„Rezultatele înregistrate în 2009 vin să confirme că abordarea strategică pe care am gândit-o în acest an dificil a fost cea corectă ”, a declarat Sergiu Gânscă,  Sales and Marketing Manager Mio pentru România.

La nivel local, s-a înregistrat un interes crescut pentru produsele cu harta dedicată de România (Moov500), cu o pondere semnificativă în vânzări (20%), dar şi pentru dispozitivele avansate din gama Spirit, lansată în a doua jumatate a anului.

Oficialii Mio consideră că în 2010 piaţa locală de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unităţi, la nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se aşteaptă o creştere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care oferă funcţii suplimentare şi îmbunătăţesc experienţa de navigare a utilizatorilor.

SURSA: Mio