„Responsabilitatea mea este să cresc vânzările și notorietatea produselor Mio Technology, iar în paralel mă voi axa și pe dezvoltarea lanțului de distribuție din regiune. Sunt încrezător că voi reuși să majorez cota de piață Mio”, a declarat Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.
Absolvent al Facultății de Administrație și Afaceri de la Universitatea București și al unui masterat în marketing și negociere de business, Cosmin Dobranis a ocupat între 2007 și 2013, funcția de Manager de Vânzări în cadrul celor doi unici distribuitori pe care Mio i-a avut în România șiUngaria: LCP New Systems și Arobs Transilvania. De pe această poziție Cosmin Dobranis s-a ocupat de dezvoltarea brandului și produselor Mio în România.
„Sunt convins că experiența acumulată de Cosmin în vânzarea produselor Mio vor întări poziția companiei pe piețele din România și Ungaria, cu atât mai mult cu cât vorbim și de aducerea în portofoliu a unor noi categorii de produse”, a declarat Mariusz Manowski, Country Director Central Eastern Europe Mio Technology.
Mio mizează anul acesta pe vânzări de 1,5 milioane de euro în România, în creștere cu aproape 5% comparativ cu anul trecut.
„Avansul Mio a apărut ca urmare a lansării în 2014 a noii game de GPS-uri Spririt 2014, precum și a noii game de camere video auto (DVR) MioMiVue 500. Avem astfel 7 noi dispozitive GPS și 7 noi camere video în portofoliu. Funcțiile de top și caracteristicile produselor au reprezentat un alt factor important care a contribuit la creșterea vânzărilor. La dispozitivele GPS, spre exemplu, este foarte apreciată funcția de actualizare pe viață a hărților, capacitatea de învățare a stilului de condus a utilizatorului, folosirea informațiilor colectate de la alți utilizatori, iar la DVR-uri a contat foarte mult că putem oferi o calitate foarte bună a filmării, alături de o mulțime de date preluate de la senzorii de șoc, de mișcare și de poziționare a traseului prin modulul GPS”, a mai spus Cosmin Dobranis.
Cota de piață a Mio în România a urcat anul acesta la aproximativ 30% și își va continua creșterea și în 2015, pe fondul introducerii în portofoliu a unor noi categorii de produse.
„În momentul de față avem în plan să lansăm pe piața locală încă trei categorii de produse: Action Cameras, cu un model rezistent la apă, Navigație GPS pentru Biciclete cu 4 modele diferite și Sport Watches, categorie care presupune lansarea pe piață a unei serii de ceasuri inteligente, destinate în special oamenilor activi, care practică diferite sporturi”, a adăugat Cosmin Dobranis.