Mirela Vaida nu are concurenţă atunci când vine vorba de slotul cu emisiunea ei. Nici măcar cei de la ProTV nu au nicio şansă în faţa vedetei. Cifrele de la Acces Direct spun totul, în comparaţie cu marii rivali.
Mirela Vaida continuă să fie regina audienţelor atunci când vine vorba de intervalul 17.00-19.00. Acces Direct nu are concurenţă în cele două ore, iar cifrele de joi spun totul.
Acces Direct, lider de audienţă
La nivel naţional, Antena 1 nici nu a discutat cu cei de la ProTV. Diferenţa de audienţă din aceste două ore a fost una semnificativă, în favoarea Mirelei Vaida. Chiar pe primul slot al emisiunii, 17.00-17-15 Mirela Vaida şi Acces Direct au fost peste ProTV, conform cifrelor de audienţă consultate de către capital.ro.
Mirela Vaida, mai tare ca Ştirile ProTV
La ora 17.00, când începe Acces Direct, la ProTV sunt Ştirile amiezii. Pe primul slot, Mirela Vaida a avut audienţă peste 4, faţă de ProTV cu 3,5. Doar în intervalul 17.15-17.30 ProTV şi Antena 1 au fost la egalitate. Apoi a început dominarea absolută.
Antena 1 şi Acces Direct au 5,8 şi 6,9, iar ProTV a rămas mult în spate. Nimic nu s-a schimbat nici după ora 18.00, când tot Mirela Vaida a făcut legea.
Mirela Vaida l-a surclasat pe Cabral
La ora 18.00 a început la ProTV emisiunea Ce spun românii. Nici măcar Cabral, prezentatorul acestei emisiuni nu a avut nicio şansă în faţa Mirelei Vaida. 4,2 a avut ProTV în primele 15 minute de emisiune, faţă de 7,2 cât a avut Mirela Vaida cu Acces Direct.
Trendul crescător al emisiunii acces Direct a continuat. Emisiunea Mirelei Vaida a avut şi 7.8 în acest interval, duble faţă de marii rivali de la ProTV. În ultima jumătate de oră de emisiune audienţa de la Acces Direct a mai scăzut, 6.2 şi 6.8 pe ultima jumătate de oră de emisiune. Chiar şi aşa, ProTV nu a reuşit să se apropie de Antena 1.
De altfel, Mirela Vaida reuşeşte zilnic să fie lider de audienţă cu Antena 1 şi Acces Direct. Rivalii de la ProTV abia se apropie de audienţele Antenei, semn că subiectele mondene abordate de Mirela Vaida au mare priză la public.