Mişcare de marketing la Pepsi
14 aprilie 2014, 15:46
Ultima modificare în 14 aprilie 2014, 17:45
Pepsi, al doilea mare producător de băuturi răcoritoare de tip cola din lume, intenţionează să promoveze trei tipuri noi de băutură de tip cola, în încercarea de a impulsiona vânzările aflate în declin.
Etichete:
Publicat in categoriile: Fără categorie
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Fără categorie
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Despăgubiri totale de 30,27 mil. lei plătite de Fondul de Protecţie a Victimelor Străzii, în 2013
- Companiile internaţionale de asigurări din România s-ar putea transforma în sucursale şi nu vor mai raporta ASF
- Ce vin preferă românii? Sărbătorile aduc un plus de consum
- Generali România: Fraudele potenţiale în piaţa de asigurări auto sunt de circa 20 mil. euro pe trimestru
- Primele brute din asigurări obligatorii de locuinţe vor depăşi 100 mil. lei, în 2014
- Ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti: România este un punct de stabilitate într-o zonă lipsită de stabilitate
- Numărul românilor care au cont pe Facebook a ajuns la 7,2 milioane, în aprilie
- Ce spune ministrul delegat pentru Ape şi Păduri despre tăierile ilegale și care ar fi soluția
- Vacanța de Paște a românilor: România, Bulgaria și Grecia, în topul destinațiilor
- Îngrijorări pentru giganții Coca-Cola şi Pepsi