Dedeman, cel mai mare retailaier din bricolaj, renunță la casca de protecție din logo-ul companiei.
Așadar, timp de o lună, cățelul din logo-ul companiei nu va mai purta cască de protecție și va apărea ușor accidentat pentru a atrage atenția asupra siguranței.
În contextul în care data de 28 aprilie a fost declarată Ziua Mondială a Sănătăţii şi Securităţii în Muncă, compania Dedeman în parteneriat cu agenția McCann Worldgroup România a inițiat o campanie de conștientizare care pune accentul pe siguranța și securitatea muncitorilor de pe șantiere.
Scopul este de a demonstra vulnerabilitatea în fața accidentelor de pe șantier și importanța respectării normelor de siguranță.
Totodată, pentru a-i încuraja pe cei implicați în proiecte de construcții sau renovări să acorde importanța cuvenită siguranței lor și a celor din jur, în data de 28 aprilie aproximativ 8000 de căști de protecție vor fi oferite gratuit clienților în rețeaua de magazine Dedeman. Campania de conștientizare va fi susținută și de panouri stradale și o pagină informativă pe site-ul companiei.
“Logo-ul companiei noastre, un câine care poartă cu responsabilitate casca de protecție, este în sine o declarație de siguranță. De aceea credem că această schimbare va atrage atenția asupra riscurilor la care se supun în cazul în care nu poartă casca de protecție pe șantier”, Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.
Statisticile în ceea ce privește accidentele de muncă în România sunt îngrijorătoare iar muncitorii din construcții sunt printre cei mai expuși. Conform celui mai recent studiu Eurostat, cu date din 2014, România este pe primul loc în Europa în ceea ce privește accidentele de muncă mortale iar șapte din 100.000 de români își pierd viața la locul de muncă.