'Trebuie mai multă etică şi mai mult respect reciproc. Vin dintr-o piaţă (cea bancară – n. r.) care a trecut prin probleme similare. Nu se poate, e un război (…) Limbajul este aproape inacceptabil, poate de ambele părţi. Este o piaţă de procesomani. Uniunea şi dumneavoastră uitaţi-vă în propria casă, uitaţi-vă la standarde, uitaţi-vă la profesionalism, uitaţi-vă la valori. Nu se poate ca unul sancţionat într-o piaţă, cu o anumită reputaţie pe o piaţă europeană, să vină să îmi ceară mie să îi pun la dispoziţie corespondenţa cu autoritatea acelei ţări. Unde este respectul pentru autoritate? (…) Avem o misiune şi această misiune sunt cei 16 milioane de consumatori. Primesc în fiecare zi plângeri, contestaţii de la dumneavoastră, în loc noi să ne unim să rezolvăm problemele consumatorilor. Vă invit la dialog (…) Nu mai încercaţi pe alte căi, nu mai încercaţi pe presiune, pentru că nu vom avea rezultate. Trebuie să schimbăm ceva în această relaţie! Nu mai încercaţi pe presiune, pentru că nu vom avea rezultate! Trebuie să schimbăm ceva în această relaţie!', a afirmat preşedintele autorităţii de supraveghere.
Acesta a apreciat că problemele pieţei asigurărilor sunt de fond, nu numai de formă.
'Dincolo de criza de imagine, mi-e teamă că este o criză structurală a pieţei asigurărilor, sunt distorsiuni structurale. Faptul că anumiţi încearcă să îşi rezolve probleme într-un fel sau altul este deja marginal. Poate ar trebui să înceteze să mai facă asta. Dacă vrem să ne rezolvăm problemele, trebuie puse cărţile pe faţă', a spus Negriţoiu.
Oficialul ASF a menţionat că, săptămâna viitoare, va fi prezentat în Parlament raportul anual, pe 2013, al ASF. AGERPRES