Intrarea în Alianța Renault-Nissan pare să fi dat aripi producătorului nipon Mitsubishi. Conform noului plan de dezvoltare, compania va lansa 11 noi modele în următorii trei ani, multe dintre ele având variante hibride și electrice.
Directorul executiv al Mitsubishi Motors a anunțat un ambițios plan de relansare a companiei japoneze, parte a Alianței Renault-Nissan. Conform lui Osamu Masuko, în următorii trei ani, vânzările mărcii Mitsubishi vor crește cu 40%, iar veniturile se vor majora cu circa 30%. Astfel, Mitsubishi ar trebui să comercializeze în 2020 circa 1,3 milioane de vehicule pe an, în creștere de la 926.000 în anul fiscal încheiat în martie 2017.
Pentru ca planul să fie încununat de succes, compania va crește cu 50% investițiile în cercetare și dezvoltare de noi produse, fapt ce va duce la lansarea a nu mai puțin de 11 noi modele până în 2020, incluzând aici și SUV-ul Eclipse Cross, deja dezvăluit publicului.
Grație colaborării cu marca Nissan, dar și cu colegii europeni de alianță de la Renault, Mitsubishi se așteaptă ca marja de profit să crească la 6% la încheierea acestui plan a cărui finalizare este prevăzută pentru anul 2020. Totodată, aceeași colaborare va asigura economii de circa 757 milioane de euro prin împărțirea de costuri pentru cercetare – dezvoltare, platforme și componente cu ceilalți membri ai Alianței.