Noua funcţionalitate se adresează comercianţilor online cu un volum mare de vănzări, precum şi clienților reticenţi la plăţile prin SMS sau card.
„Această metodă de plată este deja utilizată de majoritatea comercianţilor online, însă pe măsură ce volumul comenzilor creşte, urmărirea corectă a plăţilor devine o problemă, care de cele mai multe ori duce la întârzirea livărilor. Noul serviciu urmăreşte automat transferul de bani de la client în contul comerciantului, ceea ce înseamnă reducerea costurilor şi a timpului de livrare”, a declarat Antonio Eram, CEO Netopia mobilPay.
Practic, după ce clientul a ales modalitatea de plată prin transfer bancar, i se generează un cod pe care îl semnalează în descrierea tranzacţiei, apoi face plata în contul Netopia, fie prin internet banking, fie în numerar la ghişeul băncii. După finalizarea acestei operaţiuni, mobilPay generează automat o notificare către comerciant, confirmând astfel încheierea tranzacţiei. În acest fel, serviciul mobilPay se ocupă de rezervarea comenzii, încasarea, decontarea şi raportarea tranzacţiei.
„Avantajul noului serviciu Netopia mobiPay este automatizarea comenzilor venite prin plata la ghişeu şi internet banking, în special pentru site-urile cu multe comenzi, cum sunt, spre exemplu, cele de reduceri. În plus, noua funcţionalitate reprezintă o opţiune pentru consumatorii încă reticenţi la plata online cu cardul”, a adăugat Eram.
De asemenea, raportarea centralizată a încasărilor este un alt avantaj al noului serviciului. Clienții nu mai sunt astfel nevoiți să analizeze permanent soldurile conturilor, deoarece mobilPay le va pune la dispoziție rapoarte complete privind tranzacțiile efectuate.