Lucrurile s-au schimbat dramatic în mai toate domeniile de activitate. Un mare avantaj este cel al comerțului online, pentru că încurajează publicul să cumpere produsele dorite în timp mai scurt, cu prețuri poate mai bune. Avantajele online-ului au făcut ca cei care nu aveau adaptată varianta magazinului să aibă de pierdut.
În rândul consumatorilor tendințele se schimbă. Vor prefera mai mult online-ul decât magazinele fizice, vor alege mai responsabil și cumpătat. Așadar moda accesibilă este pe val. Un exemplu aici este magazinul online Bobomoda. S-a făcut remarcat prin conceptul practic de a oferi prețuri accesibile la mai toate tipurile de articole vesimentare. Așadar doritoarele regăsesc aici articole cu care își pot crea cu puțin efort ținute complete, potrivite pentru orice ocazie și sezon – o garderobă completă.
Online versus fizic
Va fi cu atât mai accentuată preferința pentru online. Publicul a experimentat avantajele online-ului, iar acum cu atât mai mult va există accent pe această variantă. Sunt păstrate toate condițiile optime pentru a nu intra în contact cu prea multe persoane, sunt evitate deplasările, iar mai toate eshop-urile oferă plăţi în diverse variante, posibilitate de a face și retur în condiții avantajoase.
La Bobomoda spre exemplu pentru comenzi de minimum 100 de lei transportul este gratuit.
Din punct de vedere al brandurilor, românii preferă să rămână fideli brandurilor cu care s-au obișnuit până acum sau cele pe care le știu deja. Conform statisticilor din raportul ROCK (Recovery after Outbreak – Champions Kit) 35% din români vor prefera mai degrabă promoțiile. Dacă ar fi să împărțim publicul, segmentul feminin este mai dornic de oferte, 40%, decât bărbații.
Cât privește cumpărăturile în sine, publicul reduce din cheltuieli, însă nu le exclude pe cele din nișa vestimentară. Conform aceleiași surse, statisticile arată astfel: pentru încălțăminte și îmbrăcăminte 66% din cei din mediul rural versus 57% cei din mediul urban vor continua să investească bani în aceste articole.
Producători autohtoni și magazine la îndemână
Din rațiuni practice, în completare cu o nevoie de a cumpăra articole adaptate pentru sezon spre exemplu, publicul se va orienta spre magazine ce sunt la îndemână. Din dorința de a susține afacerile producătorilor autohtoni vor fi preferate stocurile de marfă de la aceștia.
În ceea ce privește interesul pe nișa fashion, publicul caută ieftin, bun, accesibil din toate punctele de vedere.
Bobomoda, universul modei pentru femei
Pentru cele care nu sunt dispuse să investească sume mari pentru hainele de la sezon la sezon Bobomoda propune variante accesibile de pantaloni denim, rochii și nu numai. Toate acestea sunt regăsite în cadrul eshop-ului într-o varietate de mărimi, inclusiv cele extreme, XS și XXXL.
Bobomoda răsfață publicul feminin cu materiale plăcute, croiuri moderne și printuri atractive, aspecte valabile la toate categoriile de produse. Comenzile sunt posibil de realizat exclusiv online, cu transport rapid, valabil în toată țara.
Moda trebuie și ea să se adapteze acestui context. Cei care înțeleg acest lucru și se pliază pe nevoile publicului vor reuși să aibă continuitate şi activitate prea puţin afectată de contextul actual.
Articol sustinut de Bobomoda