Turismul nu se face de azi pe mâine, ci are nevoie de o viziune coerentă pe termen lung și un buget pentru promovare, care să le permită jucătorilor din piaţă să fie competitivi, consideră preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Mohammad Murad.
”Nu mai găsim angajaţi, pentru că nu le dăm confortul de care aceștia au nevoie. Este necesară o adevărată strategie de promovare. Nu este normal ca bugetul de promovare să fie de două milioane euro, cât ar fi un buget pentru promovarea unui salam”, a declarat joi președintele FPTR la deschiderea Târgului de Turism, organizat la Romexpo.
Potrivit acestuia, turismul nostru are peste 160.000 de angajaţi, fiind ca o carte de vizită pentru România.
”Pentru a avea o carte de vizită bună, trebuie să schimbăm modul de gândire. Avem nevoie de oameni pragmatici, de oameni care ştiu foarte bine de ce altora le merge bine şi nouă nu”, a punctat Murad.
În opinia acestuia, un buget decent de promovare a României ar trebui să fie de cel puțin 10 milioane de euro, ca buget multianual.