MOL Romania, divizie a grupului ungar MOL a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri de 524,4 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul precedent, informeaza un comunicat al companiei. Aproximativ 80% din veniturile realizate de companie provin din vanzarea de combustibil, in timp ce serviciile conexe din benzinariile MOL detin un procent de 20%. "Activitatea noastră de bază se axează pe retail, de aceea strategia noastră este de a ne dezvolta reţeaua de benzinării
MOL Romania, divizie a grupului ungar MOL a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri de 524,4 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul precedent, informeaza un comunicat al companiei. Aproximativ 80% din veniturile realizate de companie provin din vanzarea de combustibil, in timp ce serviciile conexe din benzinariile MOL detin un procent de 20%.
"Activitatea noastră de bază se axează pe retail, de aceea strategia noastră este de a ne dezvolta reţeaua de benzinării şi, în acelaşi timp, să încercăm să creştem constant eficienţa sa. Anul acesta, prin investiţii de 12 milioane de euro, MOL îşi va extinde reţeaua prin investiţii Greenfield şi achiziţii brownfield – 8 noi staţii vor fi deschise în zone în care nu am avut o acoperire optimă până acum. Până la finalul anului vom avea 129 de benzinării în toată ţara”, spune Zsolt Szalay, CEO MOL România.
Grupul MOL, una dintre principalele companii de petrol şi gaze din regiunea Europei Centrale si de Est, a avut in 2006 un profit operaţional mai mare cu 31% faţă de anul 2005, în timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinţi (1.574,3 milioane de dolari) pe fondul rezultatelor favorabile înregistrate de majoritatea operaţiunilor grupului şi a unui câştig obţinut dintr-o tranzacţie în sectorul gazelor naturale.
Potrivit comunicatului, in România, veniturile rezultate in 2006 din vânzările magazinelor din benzinării au crescut cu 24,4% comparativ cu 2005.
Sursa: Capital 23 Aprilie 2007