Grupul MOL a semnat un acord de vanzare-cumparare cu S.C. Petrom S.A care se refera la vanzarea de catre grupul ungar a 30 de benzinarii si a diviziei de aviatie achizitionata in 2004 ca parte a preluarii Shell, cat si la cumpararea a 11 benzinarii Petrom si OMV.



“Obiectivul acestei tranzactii este de a asigura cresterea continua a cotei de piata pe care MOL o are in Romania. Dorim sa ne concentram pe retail – cea mai importanta parte a afacerii din Romania, sa devenim tot mai eficienti si sa continuam sa ne dezvoltam reteaua de benzinarii in toata tara. Rolul tranzactiei este de a asigura toate aceste lucruri, de aceea am cumparat benzinarii in orase in care nu eram deloc reprezentati” a declarat Slavomir Jankovic, director de retail MOL Group.


Prezenti pe piata din Romania inca din 1995, MOL Romania detine in prezent 110 benzinarii si va deschide sase noi benzinarii pana la finalul anului. Ca parte a strategiei de dezvoltare, in perioada 2003-2004 MOL a achizitionat 81 de benzinarii Shell, precum si divizia sa de aviatie. In urma integrarii complete a fostei retele Shell din Romania in Grupul MOL si datorita proceselor de imbunatatire a eficientei aflate in derulare, tranzactia va permite MOL Romania sa se concentreze pe cel mai important aspect al afacerii sale si sa maximizeze eficienta operatiunilor de retail.


Sursa: Capital, 10 aprilie 2006