Monica Arapalea, Marketing Director și Vânzări la Bringo, a participat la această discuție și a vorbit despre proiectul companiei.

„Recent, am lansat, în colaborare cu Carrefour, un program prin care colectăm ambalajele. Și noi ne concentrăm acum pe factorul ușurință. Consumatorilor trebuie să le fie ușor să recicleze, trebuie să le fie la îndemână să adopte un comportament sustenabi”, punctează Monica Arapalea.

Bringo face reciclarea mai ușoară

În cazul Bringo, clienții nu merg la cumpărături. Aceștia preferă să facă cumpărăturile prin intermediul platformei online.

„Pentru ei, este destul de dificil să recicleze, timpul nu este prietenul lor cel mai bun”, adaugă Marketing Directorul și Vânzări de la Bringo.

„Din feedback-ul clienților noștri am înțeles că aceștia preferă să le arunce la gunoi, nu le este tocmai ușor să ajungă la un aparat de reciclare, aparate care de multe ori nu funcționează”.

„Clienții Bringo vor să salveze timp. Iar prin acest proiect lansat recent vrem ca totul să fie foarte simplu. În momentul în care colaboratorul Bringo vine la ușa ta cu plasa de cumpărături, îi poți lăsa acestuia ambalajele cu sigla SGR.

Colectarea este, în acest fel, una foarte ușoară și cercul se închide potrivit acestui model de business bazat pe sustenabilitate”, mai spune Monica Arapalea.

Înainte de a lansa acest program, echipa de la Bringo a realizat și un test, pe parcursul a mai bine de două luni, iar rezultatele s-au arătat promițătoare.

Clienții Bringo, foarte receptivi

Monica Arapalea afirmă că, prin acest proiect, s-au strâns deja peste 350 de mii de ambalaje reciclate.

„Noi am lansat acest program pe la început de octombrie în mod oficial. Însă, în aplicație apărea această funcție încă din urmă cu mai bine de două luni. Și clienții au fost receptivi, au încercat-o și au fost mulțumiți.

Adopția a fost foarte rapidă, căci a fost foarte ușor. Ușurința este un element esențial pentru a schimba un comportament”, subliniază reprezentanta Bringo.

Bringo este o platformă de e-grocery lansată în 2015 în România ca primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper și preluată în 2017 de către Carrefour.

Platforma furnizează servicii în 37 orașe din România și recent a lansat alături de Carrefour primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR, prin intermediul personal shopperilor Bringo.

„Sustenabilitate. De la producător la consumator”

Agenda evenimentului Masă rotundă „Sustenabilitate. De la producător la consumator”, organizat de Capital și Infofinanciar, a urmărit tocmai drumul unor afaceri spre o economie circulară. Căci, companiilor din România le revine acum responsabilitatea de a seta obiectivele de sustenabilitate pe toate palierele de activitate.  De asemenea, de la data de 1 ianuarie 2025, raportarea ESG (Environmental, Social, Governance) devine obligatorie.

În plus, consumatorii români se arată tot mai interesați de ceea ce înseamnă sustenabilitate. Însă, pentru ei, conceptul nu este unul înțeles pe deplin încă. De aceea, Masa rotundă „Sustenabilitate. De la producător la consumator” este unul dintre evenimentele Capital și Infofinanciar care sunt organizat tocmai cu scopul de explica ceea ce se întâmplă acum și ceea ce ne așteaptă în perioada următoare.

Evenimentul este organizat cu sprijinul: Philip Morris România, Reciclad’OR, Romgaz, Comtim, Case Sustenabile și Rewire Interior Design. Partenerii media ai evenimentului sunt Evenimentul Zilei și InfoActual.