Monica Costea, Oracle HCM Consultant: Candidaţii pentru un loc de muncă în cadrul companiei tale trebuie trataţi ca pe clienţi

La ora actuală există foarte multă informaţie pe internet despre cei care-şi depun CV-urile. Acest val de informaţii, uneori poate să depăşească deprtamentele de HR. Dacă înainte nu puteai cunoaşte 100% profilul angajatului, numai în ultimii 2 ani s-a putut strânge 90% informaţie. În următorii patru ani, va exista de 50 de ori mai multă informaţie, a explicat Monica Costea, experienced Oracle HCM Consultant în cadrul conferinţei Great CO. Great HR.

Una dintre principalele provocări pentru departamentele de HR, în prezent, conform spusele Monicăi Costea, este păstrarea tinerilor angajaţi în companie, care nu sunt atât de stabili precum cei mai în vârstă. Astfel, ei trebuie motivaţi să rămână în companiile în care au fost angajaţi şi ar trebui să li se ofere cât mai multe oportunităţi de dezvoltare.

Mai mult, explică ea, atunci când vin la interviu, tinerii trebuie să fie trataţi ca şi clienţii, pentru că vor prezenta imaginea pe care şi-au făcut-o despre companie, mai departe. "Ei sunt ambasadorii noştri şi trebuie să aibă o părere bună despre noi", a mai spus Monica Costea.