Agentia de relaţii publice THE PRACTICE promovează un nou specialist de-al său la statutul de Partener al agenţiei. Monica Jitariuc, care ocupa poziţia de Head of Social Media Department, a devenit asociat, deţinând 5% din companie.
Monica Jitariuc se alătură astfel celorlalţi asociati ai firmei: Oana Bulexa – Head of PR Department THE PRACTICE, Gabriela Lungu – Managing Partner THE PRACTICE, Ştefan Iordache – COO Leo Burnett Group, Roxana Dumitru – Managing Director Leo Burnett.
Venită în echipa THE PRACTICE din septembrie 2010 pentru a dezvolta divizia Social Media a agentiei, sub conducerea Monicăi Jitariuc, acest departament a crescut la 4 oameni, un portofoliu de peste 10 clienţi si numeroase campanii, dintre care 8 au primit nominalizări şi premii la competiţiile din ţară şi din străinătate. Business-ul de social media al THE PRACTICE se ridică astăzi la peste 20% din veniturile agenţiei.
THE PRACTICE este cea mai premiată agenţie românească de PR, având o abordare integrată asupra comunicarii. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internaţional este partener pentru România al MSLGROUP, una dintre cele mai importante reţele globale de relaţii publice.