Brandul italian de îmbrăcăminte Motivi vrea să se extindă în România și a plănuit deja deschiderea unui magazin online și creșterea numărului de locații în sistem de franciză. Totodată, compania a anunțat că vrea să își consolideze poziția în regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria și prin introducerea unor noi branduri în magazinul din Republica Moldova (Chișinău).
“Încă de la intrarea noastră în România, în 2004, am știut că această țară va fi una dintre piețele pe care ne vom dori să ne întărim poziția datorită asemănărilor dintre consumatorii de aici și cei din Italia atunci când vine vorba de modă. Acesta este și motivul pentru care începând cu această vară ne-am intensificat activitatea de business prin inaugurarea unor noi locații în diferite orașe din România”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager și Retail Manager Miroglio Fashion (Italia), retailer din care face parte Motivi.
Recent, compania a anunțat încă un magazin concept în Constanța, după o investiție de circa de 150.000 euro, ajungând astfel la o rețea de 16 unități, dintre care 14 proprietate și 2 francize (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș).
În total, lanțul de magazine deține peste 400 de unități în 32 de țări și a fost creat în 1993 ca un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion.